'reageren' doet soms raar...

he cris is er ook weer heel leuk koppie hoor

trouwens waarom wil het reageren zo moeilijk ik word steeds naar het forum terug verwezen

dat heb ik ook ja. Ik zal de post even splitsen…

nu wou het weer

maar probeer maar wat

Ik heb er geen last van, wat bedoelen jullie precies? (moet je weer opnieuw inloggen ofzo?)

Als je op het knopje ‘reageer’ drukt wordt je soms teruggegooid naar het forumoverzicht.

hij werkt nu wat beter dus hier komt de uitleg

als je in het forum zit en je wilt reageren op een bericht dan druk je op reageren en inplaats dat je dan naar het schrijf gedeelte gaat

gaat hij terug naar de begin pagina van het forum

vandaar moet je het onderwerp opzoeken dan weer reageren en met wat geluk kom je dan wel in het schrijf gedeeelte om te reageren en kun je

dan je antwooord schrijven

snap je het een beetje cris

P .S . via de link in het postvak doet hij het elke keer wel goed en via de pagina niet

ik snap hem nu helemaal, maar ik heb helaas geen idee waar het aan kan liggen… :cry:

Ik zal een paar support fora aflopen of ik iets hierover kan vinden, maar ik geef het weinig kas van slagen… :x

ik kon ook nooit automatisch inloggen op het forum en via de link in de email wip ik zo binnen en kan ik meteen reageren

het is wel lastig want je moet goed het onderwerp onthouden en dan weer opzoeken waar hij staat het is dus wat omslachtig

trouwens ik vind het forumpje erg leuk valt mij niet tegen had niet gedacht dat ik er zoveeel op zou zitten

Ik heb eerlijk gezegd de laatste tijd geen problemen meer :?

hele speciale finischingtots [ als ik het zo goed schrijf ]

finishing touch

je weet hoe goed mijn engels is

MiChello studeert voor een baan bij ‘Word’… Als spellingscontrole :stuck_out_tongue:

Hmm, als dat genoeg oplevert lijkt het me niet eens zon stom idee. Ik heb er wel eens aan zitten te denken om mijn handboek voor middeleeuwse geschiedenis naar het Nederlands te vertalen, valt mischien nog wat centen mee te verdienen…

en gewoon de copyrights negeren he!

he he eindelijk

kon weer niet reageren

maar goed ik ben weer terug van ziek geweest vandaar mijn late commentaar

als michello eerst hier alles naloopt op schrijffouten heeft ie een mooie start en kan hij flink oefenen

wat dat boek betreft ik denk dat het een miljoenen seller waord nog beter dan harry potter of de bijbel