Recente screenshots

Zijn er nog recente en scherpe screenshots van het spel?

nee ik zoek alle dagen alles af [ ik heb nog al wat vrije tijd ] en kan verder niks vinden

Ik vind ze er vaak ge-edit of verschrikkelijk uitzien. Die vage vlekachtige screenshots… Met een tekstfont dat een kleuter gebruikt voor een verslagje. Als het zo wordt, hoef ik em niet. Zie onder.

 

00110458.jpg

00110457.jpg

Met het font bedoel ik het font waarin ‘Cologne’ geshcreven is.

 

En kijk eens naar wat er daar linksboven staat. Allemaal ge-edit die rommel. Ik wil echte shots zien. Waar je van gaat watertanden. Niet om het spel af te vallen, maar diablo 2 Lord of Destruction had dat wel. De screenshots hebben vele mensen door de moeilijke tijd heen geholpen toen, haha.

 

Ik weet dat het waarschijnlijk nog te voreg is voor shots (die van diablo waren ook uit de beta tests), maar de huidige serenade aan rommel is aan mij niet besteed

ik heb ergens in die andere topik geschreven over een nieuwe melding van civ4 met nieuws het komt van fanatiks en het is engels dus als

je het evn wilt doorlezen voor mij en even het nieuws eruitpikt in gewoon nederlands zou dat mooi wezen

mijn engels is immers bar slecht

heb ik eens gedaan ja. Maar veel boeiends stond er niet in. Veel kritiek en ook mensen die dachten dat het een farce was.

wat is een farce

een soort grap. Maw de mensen geloven er niet zo in dat die screenshots het goede beeld schetsen. Ik denk zelf ook dat er aan is gekloot.

ja ik denk ook dat het rotzooi is ik had het al eerder gezegt geloof ik

dat de verhoudingen ook helemaal niet kloppen zie paardje en poppetje

die verhoudingen zijn wel vaker scheef. Kijk maar eens naar het icoontje van een trebuchet:

 

Trebuchet2.gif

 

en in werkelijkheid:

 

trebucht.jpg

ja inderdaad je hebt gelijk

mooie foto trouwens

dat ze die grote dingen konden verslepen

Daarom is The Wheel ook een belangrijke uitvinding

ja henk wijngaard zong al een ode aan de man die het wiel had uitgevonden hij nam zijn truckers petje er voor af

is nu tegenwoordig het moeilijkst aan een auto. ofja, niet het wiel, maar de band. Enige contactoppervlak met de weg en moeilijk te beschrijven. Sterk druk- en temperatuurafhankelijk gedrag van de band maakt het moeilijk. Maarik zal het jullie verder besparen.

je klinkt bijna als een formule 1 fan

ferrari misschien

een beetje, maar ik heb dit van een cursus voertuigdynamica.

ja ik snap het dus een monteur in ons geselschap

kan ook verdomd makkelijk wezen

dit is zo`n beetje het laatste berichtje want ik moet straks voor een week naaar het zieken huis dus geen civ