Registratie en Wachtoord

Ik weet niet of dit de beste plaats is om dit te posten, vandaar dat ie er twee keer instaat. Op CivFanatics had ik een link gedropt, maar nu wordt er geklaagd dat men zich wel registreert maar niets ontvangt. (dus niet kan inloggen) Iemand een oplossing? Het begint net lekker te lopen en deze site bevalt me prima, zou zonde zijn als we niet met wat meer luitjes kunnen babbelen. :?:

Misschien is het ook te wijten aan het feit dat de site de afgelopen dagen errug traag is geweest.

Ik vermoed dat de site zich aanpast aan de gebruiker :twisted: :twisted: heb ik nl geen last van gehad 8) 8)

Het heeft even geduurd maar nu kan ik eindelijk inloggen!

Er wordt noh gewerkt aan de versnelling van de site, we moeten even kijken waar we de php-zooi kunnen hosten. De server waar hij nou op staat is niet snel genoeg qua verwerking zijn we 8er gekomen.

 

Naar een andere woonplaats wordt nog gezocht, ik neem aan dat met een snellere verwerking de berichten ook sneller worden.

Maar toen ik me heb aangemeld (en dat is niet zo heel lang geleden) toen ging het erg snel.

 

Meer kan ik op dit moment niet zeggen omdat ik ook niet meer weet. :roll:

Tja, het varieert nogal qua snelheid, eerder vanavond kwam ik er niet door, nu gaat het vrij soepel. Het zou toch wat stabieler moeten zijn om de aandacht vast te houden denk ik.

Eindelijk m’n wachtwoord… Moet zeggen dat dat een tijdje geduurt heeft. Misschien kan daar wat aan gedaan worden voor de volgende slachtoffers 8) .

 

Maar ik weet t niet zeker maar volgens mij krijg ik geen plaatje bij mijn naam. Hoe dat te doen?

 

En dan inderdaad wil ik ook beamen dat de site bij mij ook niet soepel loopt. Het duurde ongeveer 2 minuten voor dit reply venstertje er kwam. Maar ik heb vertrouwen :roll:

 


“History will be kind to me for I intend to write it.”

Sir Winston Churchill (1874 - 1965)

Afbeelding kun je in je profiel toevoegen of heb je dat al geprobeerd??

Schijnbaar was ik nogal blind… :oops:

 

Maar zoals je ziet is t me dan eindelijk toch gelukt! Na lang twijfelen, boten zijn natuurlijk ook wel erg mooi…Lastig… :idea:

 

Overigens erg tevreden over hoe snel ik mijn nieuwe password kreeg toen ik die even kwijt was.

Even ene kleine onderbreking

 

Ik kan geen nieuwe discussies openen wel replys maar meer ook niet. Iemand een idee waarom?

kan zijn dat de administrator CHRIS bezig is met het forum.

Ik kan nog steeds alles :wink:

:stuck_out_tongue:

 

YOU be moederator you be giant you be powerfull.

 

ME be 2 8)