review site

Lijkt het nou zo, of is het zo?

Deze site is qua laden errug traag, ondertussen kan ik koffie zetten, sigaret aansteken, oproken, en andere (echt) nuttige dingen (dat laatste wil ik niet!) doen als ik op dit domein naar een ander puntje in het menu of submenu wil gaan.

Tijdens mijn aanwezigheid zie ik meerdere gasten op de site, maar ik kan me voorstellen dat als zij de zelfde ervaring hebben, zich niet aanmelden, en niet deel gaan nemen aan de fora.

En als mensen na aanmelding inderdaad lang moeten wachten op hun mail met wachtwoord, schiet het ook niet op. Zelf duurde het bij mij niet lang, maar een vriend van mij moet al enige uren wachten (is dat lang, ja dat is lang!).

Verder qua vormgeving lekker rustig, maar al eerder genoemd: jammer dat je niet al in het menu voor een submenu kan kiezen, maar dat hoort bij de opzet van deze opmaak. En dat veel onderwerpen nog niet gevuld zijn met content (misschien dealtje met CivilopediaCity maken, dat ligt ook op z’n gat).

 

:wink:

zal wel aan lycos liggen denk ik, maar ja daar moet je niet voor bij mij zijn ben maar mod op het forum nothing more.

Ja je hebt idd gelijk wat de traagheid betreft hiero :cry: . Het ligt puur aan Lycos dat het zo traag is. Maar ja, er zijn helaas geen andere (gratis!!) providers die PHP support hebben (of nog trager zijn)…

Het is trouwens ook 's ochtends veel sneller dan 's avonds, dus als je tijd hebt 's ochtends…

 

ER zijn ook snelle PHP-providers, maar die kosten geld, dus als er mensen zijn die willen sponsoren, gaarne :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

 

Trouwens m i s s c h i e n heb ik over een maandje ofzo een eigen server, dus dan zou het ietsepietsie sneller kunnen gaan, maar dat is nog onzeker (viavia :laughing: )

 

Over de links:

Ik gebruik op het moment kant en klaar pakketten voor de site structuur en het forum… Ik heb op het moment te weinig verstand van PHP om het op die manierzoals je het zou willen aan te passen.

 

Over het aantal gasten:

Dat getal klopt niet helemaal, hij telt elke hit elke 10 minuten ofzo, dus als jij een paar pagina’s binnen enkele minuten bekeken hebt, zie je al meteen meerdere gasten. (Het is meer voor de lol :laughing: ) Het aantal leden klopt wel weer 8)

H Mika, ik ben binnen hoor, maar wacht nog wel steeds op het welkomstmailtje met het wachtwoord, maar dat heb ik anders opgelost, op de site mijn naam ingevuld bij ‘WachtwoordVergeten’, die mailtjes met bevestiging en wachtwoord kreeg ik wel, zal inderdaad een Lycosprobleem zijn. En nu, zo 's middags rond vijven valt het met de traagheid wel mee.

De traagheid zet in, tis nu ? 17:15 uur…Tijd voor koffie?!

koffie…koffie…ben sinds 19:00 ingelogd, maar en ben maar vast aan iets sterkers begonnen, probeer het maar es 's ochtends inderdaad…

 

en we zijn al lang blij dat er iets op Civforumgebied iets gebeurd!

 

zelf ook nul verstand van PHP, kan helaas daar niet bij helpen.

 

wat mezelf betreft, ik weet hoe het een beetje gaat bij mezelf, zit ik weer in een Civperiode, is het forum uitgespeeld…En zit ik in een Non-Civperiode, dan kijk ik ook niet op het forum, alleen als er op mijn bericht is gereageerd.

Omdat het niet zo’n druk forumonderwerp (Civspelers met taal Nederlands) is, is het misschien een idee om als er een nieuwe vraag/onderwerp gesteld wordt, je daar bericht van krijgt, ipv al??n als er op je eigen berichtje wordt gereageerd. Ik weet niet of het mogelijk is, en of de beheerder toegang heeft tot de emailadressen, om evt. zo berichtjes te kunnen sturen? :!: :?: :laughing:

 

Verder: gaat zo d??r! 8)

Ja hetzelfde probleem hier. Ik zelf hebt een 56k verbinding maar ik zit nou bij een maar en die hangt aan een kabeltje :wink: maja dezelfde snelheid en die is niet heel erg hoog.

Verder een leuke site, ik ben niet echt een super civ speler maar ik heb wel verstand van php en van scripting, k ben niet zo heel goed in schrijven maar pielen dat kan ik wel goed.

 

Stel dat je nog iemand nodig hebt houd ik me aanbevolen, zo niet, dan steek ik mijn tijd ergens anders in 8)

Als je me wilt spreken voeg WJ_S@hotmail.com maar ff toe op msn, ik heb wel 56k maar ik ben nogal ns online :wink:

Ik had nog even zitten denken over de snelheid van de site. Als je nou een snelle gratis server zoekt die geen php aankan. Als je dan daar al je plaatjes html en andere niet php-zooi op gooit, heb je dat in iedergeval redelijk snel. Alleen je php code moet je dan op lycos houden.

 

Als je wil kan ik nog wel een vergelijkend waarden onderzoek houden.

Replay ff wat je hier van vindt. Ik heb het tegen de site admin, maar ik weet (nog) niet wie dat is :oops:

En eindelijk… ik heb de sait op een eigen server staan :laughing: 8) :laughing:

 

 

lekker snel en constant lekker snel 8)

Echt ideaal dit, hij is nu nete snel!!

Multi beter Chris. :wink:

Ben nieuw op deze site, maar wel een zwaar verslaafde civ’er, al erugh lang. Ga deze week weer civ’en met mijn neef, goody! Maar wilde effe kwijt dat deze site rete gaaf is, keep it up chris! En nog effe dit, mijn neef en ik willen wel een keer online gamen tegen andere mafkezen :roll_eyes: die een weekendje willen kicke.

Hoi Evennaar, om je even te qouten van forum.fok.nl

Dat is wel een beetje waar, maar ik ben nu weer een beetje actief aan het worden, en ga weer proberen dit forum actief te krijgen, dus haal ff de andere gasten ook over om discussie over Civ III lekker in het Nederalnds te voeren in dit Forum :roll_eyes: :sunglasses: