Rome scenario

Het SVDM scenario dat ik gemaakt had van rome is nu ook gewoon te downloaden. Ik heb het ook op cfc geplaatst en hieronder de link naar de draad.

 

http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=113713

Helloww!

 

Zo dan… netjes bezig :laughing:

ik zal 'm vanavond is binnen halen en spelen!

Je Engels is wel goed zie ik haha:D

 

Thanx ! en sux6 met Je Scenario!

Ik heb op het moment helaas geen ide?en voor nieuwe scenario’s, moet weer eens wat gaan bedenken…

wat denk je van atlantis ontdekken [ nee kan niet ] :cry:

de noormannen of zo is dat wat :wink:

ontdekking van amerika een stuk of wat naties alleen op amerika en zien wie de sterkste is of is dit te saai

ik denk wel even verder moet eerst mijn civ en andere spellen weer instaleren want hij was helemaal leeg

Atlantis ontdekken zou ik triggers moeten kunnen plaatsen zoals bij civ2 gold kon, hopelijk kan dat in civ IV wel…

 

Noormannen is wel grappig, maar daar gaat heel veel onderzoek in zitten, en ik zal heel veel nieuwe units moeten introduceren. Ook denk ik niet dat er een geschikte map te vinden is. Opzich dus wel een leuk idee, maar pas als ik veel tijd over heb, zoals in de vakantie, kan ik daar wat mee.

 

De ontdekking van Amerika en de coloniale strijd is in conquests al gemaakt als ??n van de conquests door de eeuwen heen. Ik heb er weinig trek in dit overnieuw te doen.

 

Ik zit meer te spelen met het idee van de 80-jarige oorlog, een heel aantrekkelijk concept nu ik heb gezien dat Aaglo (CFC) het schiptype “Fluyt” heeft gemaakt…

is dit wat

jij of wie dan ook maar als holbewoner neer zettten in een wereld die 1000 jaar verder is of zo en dat je als barbaar op los kan rammen en toch zien om tewinnen of is dit te erg

even mijn andere topic

P.S kan ik mijn email adres hier op zetten zodat je me mailt voor die foto`s

of ik heb hem ook op kazaa lite staan als je wilt kun je het progje daar weg hale en instaleren kost 1 gigabite maar dan kun je er mee stoeien en zien wat het waard is en even tueel gebruiken het heet zo

World_Wind_1.3_Full nasa sateliet

als je dit intikt kom je er wel