Rome: Total war

Oke, naast Civilization speel ik dus vooral Medieval: Total war; een geniale combo van een turn-based strategy met een heel real time strategy. Over enkele maanden komt de derde titel in de total war reeks uit, Rome: Total war. Naar dit deel kijk ik natuurlijk met veel spanning uit, ik kan bijna niet wachten tot ik het kan spelen :laughing: . Sinds deze week is er een filmpje over de real time battles die je kunt voeren, en ik raad het aan om te downloaden, het ziet er ontzettend spectaculair uit, ik hoop dat mijn enthousiasme over zal slaanā€¦Hieronder de link om het filmpje te downloaden:

http://www.gamershell.com/download_5997.shtml

ik kijk expres niet, heb het echt laaiend druk nu, haha!

hahaā€¦lache ja dat spel is ook wel lacheā€¦

lekker geweldadig! ziet er mooi uit en mooi gemaakt!

geweld hmm? Misschien toch eens gaan kijken <_>

ik heb het filmpje niet gedownload maar het ziet er geweldig uit!!! het kan niet op mijn computer, maar toch :stuck_out_tongue:

Ā 

het spel heeft vast geen unit limit :stuck_out_tongue:

Niet zoals wij die kennen nee :rofl:

Geweld heb ik thuis al genoeg, als jullie weten hoeveel tijd ik achter die comp zitā€¦ :wink:

en da vindt the lady of the house niet ok? Of schopt die kleine van je je erachter uit?

Nope, zoals je weet heeft die kleine mijn vorige pc gekregen en hij is net zā€™n pa. Wil constant achter dat ding, dus moeders heeft het lastig twee tegen eenā€¦ :stuck_out_tongue:

speelt ie al op dagelijkse basis Civ?

Helaas, ik kan nog geen strategieen bespreken met hem. Hij wil altijd alle shots zien waar ā€œdie meneer of mevrouwā€ te zien is. (je advisors)

Ja allicht, dan kan ie zien wat je nu weer met je incense aan het doen bent en waarom je in godsnaam unconnected steden hebt. Hij zegt het misschein niet, maar hij denkt het welā€¦

Aah, is dat utā€¦ <_

En achter zijn rug om zit clint`s zoontje hem uit te lachen dat clint nog dingen automate :rofl:

Eerlijk gezegd zou het al niet meer verbazen van die kleine (veel te voor zijn leeftijd) bijdehand. :stuck_out_tongue:

Zou wel vet zijn ja. Zit je aan de ontbijttafel, dondert-ie iets van de tafel af en dan zoiets van 'he, das zonde" en dan komt ie heā€¦ ā€˜Weet je wat pas zonde is, die shields die jij in New York verkwanseld door de governor de workers op braakliggende terreinen te laten werken en libraries bouwen in steden zonder roads er omheen. Vertel MIJ wat over zonde, paā€¦ā€™

:rofl:

Nee, we hebben het alleen maar over lekkere wijvenā€¦

Aan de ontbijttafel waar moeders bij zit? Och ja, waarom ook nietā€¦

misschien is moeders wel een l.kk.r w.jfā€¦