Scenario's (Fantasy / LotR)

ik heb ergens iets gelezen over dino en fantasie ik weet niet echt meer waar maar als ik het vind kunnen jullie dat er vast wel inprutsen of niet dan

Aloa,

 

Ja dino zit nog wel in Civ 3 en fantasy meer in het landschap

Je kan in Play the World nog met Dino’s een game spelen maar dat kon je kiezen met een Scenario

En dan moet je in het mapje “extra” wel alle bestanden hebben

 

Als je een beetje ervaren bent in Mod’s dan kun je zo van een scenario maken met alleen maar fantasy units en een landschap dat er magisch uitziet … gelukkig kun je in Civ 3 veel programmeren en klooien enzo dat maakt de game 't geld wel waard

 

Happy New Year nog voor iedereen ! :laughing:

lord sir ivo

gelukkig nieuwjaar

ik en modden en programeren dat is als water en vuur met mijn

iq word dat dus niks ik blijf afhankelijk van jullie wat dat betreft

maar het is wel eens leuk om tespelen het is eens wat anders

Download de Lord of the Rings scenario’s eens. Die zijn wel cool.

waar is ie unfergiven ik ben al 30 jaar fan dus ik wil hem heel

graag hebben

The Return of the King

The Two Towers

waar moet ik ditt in plaatsen vriend in de map scenarios

ja en dan openen zoals MiChello dat eens aangaf in die shot. Ik benff kwijt hoe de optie heet, maar hij staat halverwege in het lijstje in het beginscherm.

ja ik weet wat je bedoelt bedankt vriend kan ik vandaag nog net even kijken hoe die is

graag gedaan

als je LOTR leuk vindt zou ik eens battle for middle earth demo bekijken, of iets van een review doorlezen. Ik heb em thuis liggen en hij is best aardig. Niet er veel diepgang maar wel een goede interface en hij speelt lekker weg.

he michello

ik ben weer thuis ik zal meteen eens even zoeken

bedankt voor de tip

Topic Gesplits en nieuwe naam

 

Werd anders een beetje erg off-topic

hoe bedoel je gespltst en andere naam ik zie niks

trouwens zou je dat interviw ook even kunnen vertalen

voor mij cris

Het topic ging oorspronkelijk over iets anders (nostalgie) dan het nu over gaat (nl scenario's), dus ik heb hem gesplits vanaf het moment dat het onderwerp veranderde.

 

Ik heb het interview grondig gelezen nu, maar het gaat eigenlijk alleen maar over Pirates! (ook een spel van Firaxis). Er staat verder niet echt iets nuttigs in wat te herleiden valt naar Civ IV. (En het is wel een te grote lap text om zelf te vertalen 8) . Ik zal eens op zoek gaan naar een vertaal progamma).

he cris ik heb iets van euroglot maar dat doet maar woord voor woord en als ik dat doe dan zitten we al in civ 6 voor ik het vertaald heb

:laughing: :laughing:

vind je wel grappig zeker

mijn gebrekkige talen knobbel :cry: :???: :?

gaat inderdaad alleen over Pirates en sid’s visie op de game ontwikkelingen. Het gaat veel richting online gaming, zei hij. Het woord civilization komt 1 keer voor en dan alleen als in: “ontwikkelaar van …” of zoiets…

ik hoor het al

VEEL GESCHREEUW EN WEINIG WOL

het is net cambuur