score

Ben best wel eens benieuwd naar de scores van anderen om eens te vergelijken. Kunnen we niet eens een soort van pool maken waarin je als bewijs je score screen meestuurt?

Is goed plan 8)

 

Sturen jullie maar je saegame van de turn waarin je wint en dan maak ik wel een paginaatje waar je naam + score staat (een screenshot lijkt eenvoudiger, maar is makkelijk te cheaten :cry: )

 

Wel graag zippen (of ace, of rar of wat je maar wilt, scheelt factor tien in bestandgrootte) :laughing:

Moet ik ff aan voorbij gaan…compu gecrasht (liep vast op Civ…), moest Civ opnieuw installeren, Saved games foetsie…

 

Maar ben benieuwd! ook naar de diverse levels, en speelwijzes.

Maakt het daarbij uit of je de Civ waarmee je speelt hebt aangepast met de editor, of ga je uit van de standaardCivs.

lijkt me wel leuk om dat te doen moet ik alleen even opnieuw beginnen met mijn game want ik ben alles kwijt :cry:

Misschien een leuk idee om een level af te spreken. Als een van ons nu eens een game start, direct saven en vervolgens posten. Kan iedereen dezelfde game spelen. Maken we zelf alvast een beetje PTW zodat we niet op de idiots :slight_smile: van Infogrames hoeven te wachten. 22 November is mijn laatste stand van zaken dat PTW uitkomt.

Goed plan Clint!

 

Regent of Monarch?

 

Ik doe mee!!

Weet ik niet, mag ook Warlord zijn. Geen idee van het niveau van de overige spelers die misschien mee willen doen. Chieftain lijkt me niet helemaal eerlijk, alhoewel newbies dit misschien juist wel willen om wat dingetjes te kunnen afkijken. Ik hoor graag de reacties.

Zit wel wat in, maar als je geweldig speelt met Chieftain heb je hooguit 3000 punten, maar laten wij de reacties afwachten…

Ok, iemand trouwens enig idee hoe we deze site wat kunnen opleuken? (Hiermee bedoel ik niks negatiefs hoor jongens, ik vind hem er echt goed uitzien en gemakkelijk te navigeren, maar ik bedoel wat meer leden zien te verzamelen zodat er wat meer actie komt) Ik denk dat ik maar eens een beetje ga lopen spammen op civ fanatics.