Sell your city's

Wat dachten jullie van het volgende? Stel je bent in oorlog met de buren… Probeer de volgende tacktiek: ga met een settler en een zwaar bewapend legertje het gebied van vijand in. Bouw een stad… Biedt hem te koop aan op marktplaats.nl :stuck_out_tongue: . Het gros van de andere beschavingen heeft hier tech en geld voor over. Niet voor lang want een beetje sterke culture slokt hem zo weer op. Kan Clint eindelijk die romeinen is afschudden… :wink:

Hmmm nog nooit geprobeerd, hoe kwam je daar zo bij? Ga ik idd vanavond es ff uittryen. Oh enne die Duitse… oeps Romans, heb ik op een paar cities na te pakken, dan wordt het vervolgens ikke tegen alle andere civs (7x) in een keer. Ff kijken hoe dat gaat. (Regent level, ik zal de save game wel ff posten) Waar kan ik dat het beste doen Chris?

Las op Civfanatics dat als je kleinere steden hebt, je hiermee techs kon kopen. Ik dacht dat het misschien wel aardig was om andere civs tegen elkaar op te zetten… en geld te beuren. Blijf wel nederlander natuurlijk.

Ok, kon me al niet voorstellen dat je dit helemaal zelf had bedacht. :twisted:

Go scr… yourself… :laughing: , vanavond weer ff tegenelkaar ? En vooral barracks blijven bouwen in het begin. Misschien krijg je van mij wel 10 gold as token of good will…

Heb ik al vaker geprobeerd, maar het lukt me niet goed om em om mijn stuitje heen te buigen :? :x Is goed, hoe laat vanavond? :?:

het is mij 1 keer gelukt om een oorlog te beginnen door een stad te verkopen.

 

Ik had oorlog met iemand en won. In de vredesonderhandelingen een stad geeist, en gekregen (was een slechte stad in ijsgebied). Toen heb ik de stad gegeven aan een andere civ die erg groot was (net als de civ van wie ik de stad had gekregen) en binnen no time hadden die twee oorlog. Vond het wel grappig, dus het kan leuke effecten hebben.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit uiteindelijk nog steeds niet heb uitgeprobeerd. Ga dat toch eens ff doen, kijken wat voor leukigheidjes we hier weer mee kunnen uithalen. :roll_eyes:

Dan gaan ze door elkaar territory browsen en da gaat wel eens mis…

Klinkt als fun :stuck_out_tongue:

Zeker fun, lekker sneaky. Zoiets deed ik altijd bij internet risk (www.dominategame.com)

 

Werkte ook daar! Ff 2 machten tegen elkaar opzetten, haha!

 

Iemand ooit gedaan da spel?

Nope, maar ga wel eens een keer kijken.

LET OP! Het is VERSLAVEND!!! En snel om, zo’n potje, dus je doet het keer op keer op keer… Nog effe snel een en nog een en nog een. Vooral de capital games

 

Succes, hoop dat je ooit tegen W_Wombat moet :wink:

Ben benieuwd. Zal vanavond eens ff checken.

ik denk trouwens dat W_Wombat eruit is gekickt. lang inactief, niet meer gedaan sinds begin stage australie… Moet ik een nieuwe beginnen…

Jaja, nu al terugkrabbelen he.

NEE, zeker niet. Geef me een datum, tijd en ik ben dr!

 

Na half mei, want dan ben ik pas thuis

Huhuh, en nog twe maandjes oefentijd ertegenaan :laughing: :rofl: Maar is goed, ik ga eerst eens checken wat het nou precies is.

het is echt vet…

en tactisch: soms wel niet laten zien heoveel legers ergens staan (wel of niet in grensland zetten) et cetc etc

 

VET SPEL

Zoals gezegd, ik ga checken.