Settler factory

Ik heb pas de UBER-settler factory gekregen. Mijn scout loopt een GH binnen en er komt een stad uit met 6 cattle in de radius, ZES!!! Was pas een gamepje dat ik ff deed om weer ff drin te komen (emperor). Met die stad erbij wordt t dan wel heel erg makkelijk he. Ben maar weer direct naar Deity/SID gegaan.

Mazzelaar!!! :laughing: :evil:

Da’s de enige manier waarop ie kan winnen :stuck_out_tongue:

Ook fijn voor hem om een keer kans te maken om te winnen :laughing: :laughing:

 

maar serieus, toch best goede start 8)

Ach, we zullen maar denken dat ie ut nodig heeft he… :laughing:

We kunnen wel Chris met zijn allen uitlachen dat ie anders niet kan winnen, maar ik zou zelf ook maar wat blij zijn met zo’n stad, en jullie ook stelletje schijnheiliggen 8)

Wacht ff, zojuist een groot geheim revealed…CHRIS is THE UNFORGIVEN…!!! dus :oops:

Hoezo dat dan ??

Ik kan je een ding vertellen, ik ben niet the_unforgiven :stuck_out_tongue: . Leg mij eens uit waarom je dat denkt…

Lees ff goed aan wie de boodschap van Michello is gericht en over wie dat eigenlijk zou moeten gaan…dus

aha :? was niet echt wakker geloof ik

Dacht ik al :rofl:

Ja sorry hoor, bedoelde natuurlijk unforgiven, was ff niet aan het opletten toen ik tipte, was met mijn hoofd meer bij de Friezen en de Hollanders op dat moment :x

Ik zou niet kunnen winnen op een andere manier? Die goeie ouwe clint! Ik wou dat het op SID level was, zodat ik de vroegste overwinning ooit in je !@#%^ kon schuiven, haha! Wij moeten serieus een keer tegen elkaar spelen…

Daar is de aarde te klein voor :laughing:

Daar wordt genuked… Serieus genuked… Wat nou, je ruilt geen ivory voor furs…!!! Hier, krijg je dr een nuclear missile gratis bij, heh!

heel goed voor je imago… 8)

Maar ff terug on-topic: maken jullie die altijd een (of twee)? Ikke eigenlijk altijd, ik word helemaal warm van binnen als ik koeien zie(in het spel dan). Daarom ga ik altijd meteen naar monarchie want dan krijg je dat extra foodje ook nog he…

Ik ga sowieso altijd naar monarchie vanwege mijn war-like nature :laughing: maar idd, koeien zijn een zeer aantrekkelijke resource, maar ja ik wordt er warmer van als ik een agracultural civ ben een een woestijn met veel flood-plains tegen kom :roll: