Site promotie

Iemand ideeen over hoe de site nog meer aan de man te brengen? Ik zal hem af en toe wel naar boven jagen in het CFC site promotion forum.

 

Dadelijk ff lid worden van poly en dergelijke, kijken wat we daar uit kunnen vreten :stuck_out_tongue:

 

 

edit:

http://forums.civfanatics.com/showthread.p…&threadid=33247

iedereen die komt kijken is positief, als er Nederlands sprekende mensen komen, laten we ze niet meer gaan, ok? :laughing:

Dat is een oud topic ja, was al helemaal vergeten dat ik die had staan op CFC :laughing: :sunglasses:

Die post heeft je sowieso al 590 posts opgeleverd… Is een aardig rendement volgens mij… :sunglasses:

En als je nou net zo bijdehand bent als ik, geef je gewoon een reply en sta je weer op de voorpagina met de datum van vandaag. Let op mijn woorden, komen vanzelf mensen opaf. :sunglasses:

uhmmm, zeg maar precies wat ik deed? :stuck_out_tongue:

 

ik gaf er geen bal om dat de site het toen bij hem niet deed (alleen het feit dat ie dan had kunnen kijken en misschien ging posten), ik wilde ff de thread omhoog jagen…

pcies, maar dat was in 2002 of zo toch?

neejoh, ik ben hier pas gejoined op 24 maart ofoz dit jaar.

De post is inderdaad al zo oud, daarom joeg ik hem weer ff omhoog vandaag.

Clintje heeft een bril nodig. Had gekeken naar de datum van joinen bij CFC ipv de datum van posten. Sorry guys, niet zo bijdehand als ik dacht :cry:

Hahaha, maar goed. Kunnen we bij andere sites nog aan het promoten gaan? Apolyton ofzo?

Ik ben dr eens aan het kijken… Kijken of ik ergens de site ertussen kan sneaken, in mijn sig ofzp…

Ik heb het op poly alvast in mijn sig staa, een keer kijken wanneer we ergens op in kunnen haken met een thread…

andere kleine civsites heb ik ff gepost of er NL waren, maar daar verwacht ik niet veel van.

 

keep the thread at CFC alive!

The Dutch here we go!! :laughing: