Site wordt ge-upgrade

Ik ben op het moment bezig om de main site te upgraden van PHP-Nuke versie 6.5 naar 7.2

 

kan even duren, dus zeg het maar ff (niet dat het jullie veel zal schelen, aangezien jullie toch op het forum rondhangen)

 

Update 17:08:

Kan toch wat langer gaan duren, heb ontdekt dat PHP-Nuke 7.3 ook wel gratis te krijgen is. ga dus die maar installeren…

 

Update 2 17:38

Draait nu op PHP-Nuke 7.2, laat het eerst maar eens zo, ga eerst de post scrollend maken op de frontpage :laughing:

 

Update 3:

Heb nu de forumberichten scrollend en rechts op de frontpage staan :sunglasses:

He Chris, ik wil niet lullig doen, maar die scrollbar (hoe leuk ie ook is :sunglasses: ) vind ik niet echt gemakkelijker dan wat we voorheen hadden. Kan aan mij liggen hoor.

Hij is idd wel grappig, maar niet praktisch…

Heb ff het weer aangepast naar de oude situatie (ongeveer). Nog even geduld voor hoe het uiteindelijk gaat worden… ben er zelf nog niet echt over uit…

scrollbar zag er idd cool uit, maar iedere keer dat je naar home ging, moest je de hele bar vanaf begin doorkijken totdat er threads voorbijkwamen die je nog niet gelezen had…

Pcies

Ik heb de banner een beetje opgefrist, vind het zo wel een beetje meer nederland uitstralen… :roll_eyes: daarnaast werken de knopjes nu ook mooier :laughing:

Gelukkig heb je er geen foto van Dicky ingeplakt <_< :angry: Die koeien doen het beter… :wink:

Die banner is iid leuker geworden!

 

Succes nog verder!

ziet er goed uit :wink: !