Een OCC is een One City Challenge, waarbij je maar 1 stad bouwt en zo probeert te winnen.
ik vind ze schitterend!
??? Je blijft dan wel errug achter in science lijkt me zo. ikke nie snappe
Valt mee, geen huge map doen in ieder geval. Ook niet op je hoogste level. En de victory condition waar je achterna gaat is natuurlijk cultural: 20k in een stad.
Mm, moet ik eens proberen, nooit gedaan
Zijn best wel vet. En het zijn vaak snelle spelletjes, dus die kun je een keer afmaken…
ik wou eerst stemmen dat ik niet wist wat OCC betekent maar ik las wat verder en daar stond het uitgelegd
maar nee, ik speel ze nooit. wel over gehoord maar of het leuk is? Nou ja, speciaal voor unforgiven ga ik er es 1 spelen
Thanx!
Ze zijn erg leuk vind ik, voor als ik eens geen tijd heb om tig steden te gaan micromanagen als een meikever…
Dan speel ik meestal gewoon een huge map
haham, die zijn idd af voordat je ‘meikever’ kunt zeggen
Ik heb het ook wel eens geprobeerd, maar er komt een knap staaltje diplomatie bij kijken om het te redden <_
das het mooie. Die speel ik trouwens (nog) niet op Demi0god… Emperor meestal, idd VEEL lullen met die AI
Iedere beurt zo’n twee keer bij iedere andere leader langs SAAI
Als ie nou nog koffie van de Mac meebrengt
hmm, misschien wordt het in de toekomst nog wel mogelijk om koffie te downloaden…
juist niet saai. Is extra speldimensie. Zo bedoelt SID het ook, vandaar een diplo victory condition…
Jaja, maar toch blijf ik het saai vinden