ik heb me net een kwartier geleden geregistreerd, en nou zie ik dat ik mn naam verkeerd heb geschreven…de m vam Gaphovem moet een n worden, dus: Bink Gaphoven.
Wie weet hoe ik dit kan veranderen?? Opnieuw registreren ofzo??
Groeten!
PS. ik ben een rasechte newbie, ik heb Civ3 + PTW gister gekocht, en nou al verslaafd!
Je zou chris een private message kunnen sturen, die kan dat idd wel veranderen. Kilk rechtsboven op dat messages gebeuren en dan kun je PM’en.
Voor een rasechte newbie (COOL), raad ik je aan deze thread eens te lezen. Ik heb eens een tijdje wat afkortingen bijgehouden, snapte ze nooit. Zijn wel handig, gebruik ze nu zelf ook. In forums worden vaak veel afkoringen gebruikt. Als je deze lijst erij houdt en de handleiding, komt da helemaal goed.
Welkom bij de club, de echte newbie vragen zijn van harte welkom en daar is pas een aparte thread voor gemaakt.
Hey Bink, goed om te horen. Je kunt inderdaad een thread starten met wat screenshots van je game. Dan kunnen wij dr bijvoorbeeld eens naar kijken en kijken of we wat hints hebben. Ik beloof dat ik niet begin te mierenneuken, zoals ik da bij clint deed
Naar mijn mening is dat de snelste manier van leren in ieder geval. En: we doen het graag, anders zitten we hier ook maar wat te opuwehoeren
Ja, net als met clint stap voor stap vertellen wat je doet. Zoals je waarschijnlijk wel in de gaten hebt, het begin is het belangrijkste, dus besteed daar veel aandacht aan. Voor zover mijn advies op dit moment