Spelfoutje

Goedemorgen mensen

 

ik heb me net een kwartier geleden geregistreerd, en nou zie ik dat ik mn naam verkeerd heb geschreven…de m vam Gaphovem moet een n worden, dus: Bink Gaphoven.

 

Wie weet hoe ik dit kan veranderen?? Opnieuw registreren ofzo??

 

Groeten!

 

 

PS. ik ben een rasechte newbie, ik heb Civ3 + PTW gister gekocht, en nou al verslaafd! :stuck_out_tongue:

Dit moet volgens mij door Chris (de admin) worden gedaan. En welkom bij de club van Civ junkies. :stuck_out_tongue:

Welkom! Altijd leuk om te horen dat er nieuwe civ-verslaafden bijkomen :sunglasses: .

Je zou chris een private message kunnen sturen, die kan dat idd wel veranderen. Kilk rechtsboven op dat messages gebeuren en dan kun je PM’en.

 

Voor een rasechte newbie (COOL), raad ik je aan deze thread eens te lezen. Ik heb eens een tijdje wat afkortingen bijgehouden, snapte ze nooit. Zijn wel handig, gebruik ze nu zelf ook. In forums worden vaak veel afkoringen gebruikt. Als je deze lijst erij houdt en de handleiding, komt da helemaal goed.

 

Welkom bij de club, de echte newbie vragen zijn van harte welkom en daar is pas een aparte thread voor gemaakt.

En het leukste is als die links van Unforgiven ook nog werken, dan snap je het pas echt snel. :laughing: :laughing: :rofl:

ja, ik was ff aan hjet vogelen, nu doen ze het…

Ach ja, met weemoed denken we terug aan het oud-Hollandse vogelen :rofl:

Zo zien je alvast, Bink… Die vent is gek, ik ZWEER het je, die vent is gek, hahaha :rofl:

welke?

uhmm, ff kijken

    haha, ik ben lekker niet gek, ik ben een vliegtuig, hahahaha :rofl:

    Alloa Bink Gaphovem welcome bij de Civ gekte hier! :laughing:

    Lol! Dit is dus echt lachen hiero he :rofl: :rofl:

     

    Ik zal Chris een pmmetje sturen en dan zie ik wel wat daaruit rolt…

    Ik ben nu bezig met mn eerste potje, en dat gaat wel lekker…mss kan ik er wat screenshots erbij gooien of een aparte thread erover maken??

     

    Ik denk dat ik lange tijd hier zal vertoeven…al was het alleen maar om het sfeertje dat hier heerst :laughing:

     

    Mazzel

    Hey Bink, goed om te horen. Je kunt inderdaad een thread starten met wat screenshots van je game. Dan kunnen wij dr bijvoorbeeld eens naar kijken en kijken of we wat hints hebben. Ik beloof dat ik niet begin te mierenneuken, zoals ik da bij clint deed :rofl:

     

    Naar mijn mening is dat de snelste manier van leren in ieder geval. En: we doen het graag, anders zitten we hier ook maar wat te opuwehoeren :wink:

    Ja, net als met clint stap voor stap vertellen wat je doet. Zoals je waarschijnlijk wel in de gaten hebt, het begin is het belangrijkste, dus besteed daar veel aandacht aan. Voor zover mijn advies op dit moment :rofl:

    Ja van Gappestein, (of hoe was het ook alweer), het is hier ??n gezellige boel met ons drieen :laughing: :laughing: :laughing:

    Ik denk dat die thread later komt want ik zit nu midden in mijn toetsweken…f afwachten dus!

     

    Ondertussen ben ik alvast ‘aan het oefenen’… :grinning:

    --> Naam is veranderd (was wel een gekloot in de database, maar je moet wat overhebben voor je leden he :roll_eyes: )

     

    Verder welkom en veel succes met je toetsen! :laughing:

    Vielen dank! Mn naam klopt nu :grinning: .

     

    Ik heb al 1 toets achter de rug, nog 5 te gaan! Die ene toets ging wel gemiddeld, was wiskunde.

    Toetsweek…Ik heb vandaag mijn laatste examen en dan heb ik tot 18 juni helemaal niets meer te doen, kan ik mooi de problemen met het SVDM oplossen. :rofl: