Steph Strategic Simulation

Dit moet je zien om het te geloven:

 

Er schijnt iemand al een paar jaar bezig te zijn met een Civilisation clone, maar dan veel beter dan je heb kunnen dromen

 

ga naar Civilisation Fanatics om een paar hele interesante screenshots te bekijken.

 

zie ook zijn Officiele Steps Strategic Simulation (SSS) en download de huidige versie !!!

 

stop nu met lezen en “Check it out!!!”

 

 

(P.S sorrie voor de dubbele post maar het is relavant voor beide forums)

Maar het blijft dubbel op…

ik vind het niet echt boeiend…maargoed…

En ook dat ??n en ??n nog steeds twee is enzo…dus :sunglasses:

dus ja, dan is dat er maar he…wat kan je er anders tegen doen? Ik weet niet of het veranderd kan worden, maar dat zien we dan wel weer… :sunglasses:

Kijk, we zijn het eens :wink:

die gozer is wel goed bezig…

ik he? :wink:

ook

Tsja, helaas kan ik me niet echt interesseren voor dit soort dingen. Ik hou het maar gewoon bij mijn dagelijkse portie civIII conquest en alle patches en dan finikutwelbest.

Jij bent ook snel te vreden he :rofl: :stuck_out_tongue:

Mwah, maar serieus. Ik vind het een leuk spel, maar al die aanpassingen die eigenlijk in mijn ogen alleen een verbastering zijn van het spel maar geen verbetering zie ik niet zo zitten. Ik heb nog genoeg zaken die ik graag anders zou zien om relaxter te kunnen spelen en zou willen dat iemand daar eens mee kwam. (bijvoorbeeld automatic movement naar een ander vliegveld op een ander continent om maar iets te noemen). Ik heb het idee dat de meeste clones etc. alleen maar hetzelfde spel met een ander jasje zijn.