studie versus werken

fijn doorleren

Ja,ik weet nog lang niet genoeg :laughing:

zie naar mij niks geleerd en altijd gewerkt en nou de rug kapot

de rest ook trouwens :???:

das lullig ja…behalve mijn baantjes als folderbezorger en afwasser heb iki nooit echt hard gewerkt, maar het feit dat ik al 15 jaar non-stop met leren bezig ben komt je ook op een geven moment de strop uit… :x

ik was 10 jaar toen ben ik op de markt begonnen met opruimen van kisten in de groenten en fruit

tijdens school had ik meer uren op de markt dan op school en hielp al spijbelend de leraren aan de kraam

na 6 jaar school [ze waren harstikke blij dat ik eindelijk wegging ik was er bijna noooit ]

meteen aan het werk op de markt 70 80 uur in de week ik kon niet kapot maarja nu wel dus

kan niet zoveel meer maar wat rustige spelletjes dat lukt wel als het maar niet ren en schiet is want zo snel willen mijn handen niet meer

zitten ze op school gooien ze de topis weer dicht

ik werk ook al vanaf mijn tiende: prei zetten enzo. Af en toe was het werk (sjouwen met zakken van 30 kilo als kereltje van 12 jaar ofzo) ook ECHT zwaar. Heeft me een kleine vergroeing in de bovenrug opgeleverd, maar ook karakter. Ben nu meer aan het studeren, bijna klaar…

ja bij ons kwamen de vrachtwagen met aardappels ook aan nog in jutte zakkken 35 kilo elk schouder een evn achter in het hok jongens was het dan

dus dat deed je dan ook en nu met de gebakken peren zitten

ik heb al 3 blokjes onder mijn naam hebben jullie dat gezien het gaaat echt goed

help eens even wat is spammen

zo als je weet had ik al moeite met 6 jaar LEAO

spammen is het plaatsen van nutteloze berichten. Dit is vervelend in ON-topic forums, vandaar dat je vorige bericht eruit is :stuck_out_tongue:

 

Discussies die niet gaan over CIV horen in OFF-TOPIC forums, maar daar zijn ook grenzen.

oke dus zodra ik het woord civ laat vallen is het goed

hahaha, en als er wat context over civ bij staat die past bij de forum en thread-titels :wink:

heb ik het dus al aardig begrepen [ civ ] zo daar was het woord al

ik ga trouwens wel voor die acht hokjes

staat leuk

succes daarmee dan. Dat red ik niet in de nabije toekomst denk ik…

veel spijbelen

Ik ben aan het afstuderen, dus ik bepaal mijn eigen tijden. Maar over een tijd moet ik wel klaar zijn en dat wil ik nog ff goed afroden voor een mooie afstudeerlijst.

ik geef je een 10+

is dit genoeg want aan mijn cijferlijst heb je niks

dan kom je nog niet eens bij de sociale werkplaats

een 9 is genoeg voor mijn lijst, dan is het cum laude.

geef je mail maar even stuur ik je een 9