Stuur je Screenshots!!!!!

Ik heb een mooie screenshot sectie gebouwd, alleen nu nog screenshots… ik heb van de oude site de screenshots gekopieert, en zou graag nog meer hebben 8)

 

En dan bedoel ik dus screenshots van je mooiste paleis, beste stad, leuke veldslag etc, etc.

 

Je kunt ze opsturen via de link rechtsboven op de screenshots pagina (verstuur afbeelding). Vul daar alles in (naam plaatje, beschrijving plaatje, en je naam, en ik zal hem zo spoedig mogelijk plaatsen.

Maak er wil ff een jpeg van, en maak het bestand kleiner dan 100kb, scheelt weer laadtijd…

wanneer gaat die verstuur afbeelding actief? Ik heb 4 screenshot’s van 4 complete paleizen, te weten:

-Midden-Oosten

-Europa

-Verre-Oosten

-Middelandsezee

Als je een paar maandjes hebt, stort ik de site vol met shots. Eerst van mijn story over Deity Neatrals in WWII Civ2, zie Civ2 forum

Als je de database van civfanatics gebruikt zit je wellicht al aan en overschot

Ja, maar de site moet IMO geen rip-off worden van de CFC. Eigen identiteit behouden is wel zo cool. Sommige screenshots kun je overnemen, maar niet compleet copy-pasten, als het ware…

Dan zou je alleen maar eigen gemaakte shots toe moeten laten.

Vind ik ook. Als je een leuke game hebt op je juiste diff level heb je zo zat goeie shots

als je niet op je juiste diff zit krijg je denk ik leukere shots :rofl:

leukere wel ja :laughing: , maar niet interessantere…

Ligt er aan of je wilt lachen of wilt opscheppen :roll_eyes:

Lachen en opscheppen is toch met dezelfde soort screenshot? Als je opschept over je modern armors die de stukken warrior tussen de rupsbanden uit moeten schrapen heb je het allebei… :laughing:

Maak jij zo’n screenshot dan?

Uhmm, nu ff niet… Kan namelijk niet echt he :laughing: