SVDM 1 (november)

Dit is Het eerste Spel Van De Maand op DutchCiv. De echte die-hards zien meteen dat het exact dezelfde is als die op CivFanatics, maar dat is alleen deze keer zo, SVDM 2 Dec word een eigen creatie.

 

Deze is te spelen in Civ III 1.29 (met install packs te vinden op CivFanatics) of anders in PTWv1.14/v1.21f/v1.27f. Wanneer je Conquests geinstalleerd hebt kun je gewoon in van de oudere versies starten.

 

Wanneer je gewonnen hebt, stuur je savegame van de beurt nadat je gewonnen hebt naar: dutchciv@ypmania.nl

Wanneer je verloren hebt, stuur je de savegame van de turn voor je defeat.

 

(Gotm XXXV)SvdM 1 November: Ottomans

 

 

Downloads: Civ3 en Ptw versie

Hummzzz…

Ziet er goed Chris :laughing:

 

Maarre met de Ottomans? … Vooruit dan maar… !! :roll_eyes:

jongens, ik kan nog niet meedoen. Ik hoop volgende wel…

Niet mee doen? :stuck_out_tongue: … why?

 

 

 

Ohja. je Civ 3 cd kwijt… :rofl:

 

 

 

pff hoe kan je zo iets dierbaars kwijt raken :laughing:

misschien kan ik toch meedoen! Bitchin’!

:!: Voor alle duidelijkheid: Uiterste instuurdatum: 30 november!!

Sorry, maar deze doe ik niet. Als je geen versnelde productie gebruikt, ben ik zes eeuwen bezig. (ik had natuurlijk al bijna gewonnen, maar ja 8) )

same here, ik kan hem niet doen… Mijn PTW doet het niet (is echt vaag, op CFC weten ze niet wat t is…) en in vanilla opent ie m niet. Volgende keer doe ik wel mee => make it a Conquest version!

Uhm, zoals ik jullie had belooft zou ik een scenario maken, ik weet niet of ik al gezegd had dat mijn idylische project op de (extreem) lange baan is geschoven nadat ik alles kwijt was toen de pc hier crashde…

Ik voel me een beetje schuldig dus ben ik al met een nieuw scenario bezig…

nadere info volgt.

de map voor het scenario is klaar, moet nu nog volken editten en steden, resources en landscape toevoegen…

ha fijn, we kunnen als je op tijd klaar bent er een soort kerst SVDM van maken… de vorige SVDM was niet echt een groot succes… (lees: 0 inzendingen…)

volgende doe ik mee!