SVDM new

Ik stel voor:

 

Delete alle vorge SVDM’s (…)

 

SVDM1= Januari 2005

 

Michello, heb je je scenario af of zal ik effe lang zoeken naar een leuke begin positie. Welk diff. level?

 

Ik denk niet dat ik mensen een plezier doe met SID/Deity.

 

Emperor doen? of Monarch? Liefst emperor, dan hebben we de moarch-emperor leap erin.

Ik neem trouwens ff aan dat Michello m nog niet af heeft, en dat begrijp ik best, zou mij helemaal niet lukken.

 

Ik kan thuis niet op inet, dus das klote. Ik post m morgen.

Ik denk dat ik de eerste keer Emperor doe met wat extra tegenstanders, ok? Ik hoop dat er iemand meedoet. Is wel leerzaam voor iedereen zo. dit eerste SVDM leert men: the Persian Trading Spirit.

 

Alle Victory conditions aan, RELOADING uit den boze. Ik geef toe: dat kunnen we niet zien, we zijn daar niet zo goed in als op CivFanatics. Maar sommige moves kunnen het wel impliceren. Zoals het hurryen van een unit net voordat er een schip voorbijkomt enzo. Per turn of per paar turns effe noteren wat je doet. Das wel leuk.

Iemand heeft me eens gevraagd (in een forum, mail of PM) om een kleine tutorial te schrijven. Ik doe dat bij deze voor Emperor. k zal mijn gedachtengang proberen uiteen te zetten. Hoop dat iemand er wat van leert of dat iemand me er ontzettend op af kan kraken, zodat ik nog eens wat leer. Either way.

wat voor pc heeft iedereen trouwens? Redelijk nieuw?

3 jaar oud 2200 mhz 60 giga schijf 256 geheugen en heel veel nederlandse muziek

ok, dat lukt wel. Sommige IBT’s duren dan wel lang, maar da maakt niet zo veel uit. Paar minuten. IBT staat voor in between turn. Dus de tijd tussen de beurten, waarin de computer de zetten doet.

ik schakelen die automatische turns altijd uit dat scheelt een heleboel tijd want anders kan ik wel een shagje roken en koffie drinken

je bedoelt dat je de animaties uitschakelt? Ja, dat doe ik ook, maar dan nog kan het ff duren.

ja wel maar niet zolang meer dat ik tv kon kijken maar als ik een groot stuk land heb en mijn steden het nummertje 4 of 5 achter hun naam krijgen dan is het wel een hele toer

ok, deze is ook niet gelukt, slotje. Mijn pc is ook gecrashed enzo, maar ik heb m weer aangezwengeld…