SVDM

ik ook niet. mooi toch!

het weekend staat voor de deur eerst een klein foutje van unfergiven

en nu weer een van michello

Bij deze de mededeling dat de scenarios hedentendage, we spreke 4 maart, verzonden

toch zijn we noch maar 4 februari

maar gauw op stap jongens het leren drukt jullie zwaar op de schouders

als je hem naar mij mailt unforgiven dan zit ik hem wel op de site als download. (chris at dutchciv.nl)

ik was al druk bezig maar mijn computtertje heeft er een RAR bestandje van gemaakt en ik heb hem overal ingepropt maar vind hem in civ nergens terug

Een rar-bestand moet je eerst uitpakken

is net een cadeautje :stuck_out_tongue: maar dan een rar cadeautje

clint, doe je niet mee of ben je een van die geiten en doe je wel mee? :laughing:

Een geit, absoluut :laughing: , maar meedoen?

ik denk dat clint niet durft :twisted:

Ik weet het wel zeker, het mietje :laughing:

op welk nivoo zou hij echt zitten

zover ik weet, spelen clint en ik beiden op Deity/SID

Ja dat klopt, heeft Clint niet ook ooit eens een weddenschap gehouden dat hij deity kon uitspelen zelfs als hij alles automated had?

Nee, alles met governor, maar deze kun je zelf gedeeltelijk instellen. Niet alle workers automated…

Bijna juist idd, ik automate me een slag in de rondte zoals men weet, maar af en toe wil ik nog wel eens een worker aansturen omdat ik vind dat ie moet doen wat ik wil 8)

 

Voor de rest, ik wil best meedoen, maar zoals jullie wel gemerkt hebben ben ik de laatste tijd even actief met andere zaken bezig dus ik weet nooit wanneer ik aan het spelen kan.

 

En dan nog wat voor de ongelovigen onder ons, als je wilt kan ik ook mijn huidige deity game wel ff uploaden hoor. :twisted:

Oh ja en natuurlijk was ik de eerste geit :stuck_out_tongue: :roll: :stuck_out_tongue: wat hadden jullie dan verwacht met de mogelijkheid om zo’n antwoord ook voor mij open te stellen. :laughing:

was inderdaad wat te makkelijk ja…

Een open doel dat zelfs Clint niet kan missen…

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

 

:!: :!: :!: :!: :!: OKE PEOPLE, HET IS MAART! :!: :!: :!: :!: :!:

 

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

 

bij deze zou ik willen melden dat ik (de vrijheid daarvoor nemende) het SVDM februari 2005 voor afgelopen beschouw, en dat ik erg benieuwd ben naar de behaalde resultaten! (mochten die er zijn)

kheb nog een paar dagen nodig… Niet normaal druk nu. Anders kan ik alleen laten zien dat ik op VIC points voor lig…