SVDM1

-Allereerst een vraag aan MiChello: wanneer denk je het scenario af te hebben?

-Misschien dat 1 juni een goede datum is om het eerste SPEL VAN DE MAAND te laten losbarsten?

Niet dat ik je wil ‘rushen’ hoor MiChello :stuck_out_tongue: , maar het kan ertoe bijdragen dat er meer mensen eens komen rondkijken hier…

Nou weet je, het grootste probleem zit em dus nog steeds in die icon, daarnaast heb ik een ander probleem, een tijdprobleem. Over 2 weken beginnen mijn examens…Maar ik zal mijn best doen. Desnoods roep ik een maat van me om hulp.

verrek ja, examentijd… Als je hulp nodig hebt roep je maar he (natuur-,schei-wiskunde, economie en bio en talen dan, rest had ik niet), dan kun je meer tijd in SVDM steken haha!

Bedankt voor het aanbod, maar weet jij waar je die tijd in kan steken? <_

Ergens waar de zon niet schijnt??? :laughing:

om het netjes uit te drukken…

Oke, kleine update: Het probleem met de Icons is zo goed als verholpen! Van het weekend er tegen aan met editten! :laughing:

ok dan :laughing:

Zou tijd worden :rofl:

Jaja, was nou eenmaal veel werk ja.

Maar iig, hier zijn 2 screenshots met als eerste de nu goede techtree en als tweede een entry met zelfgemaakte Large-Icon

nieuwe_techtree.JPG

random_entry.JPG

Ik ga in dit scenario ieder volk al zijn eigen tech’s geven uit de eerste era, dus je begint in de Age of Militarism.

Begint ergens op te lijken ditte. Ben benieuwd naar de rest.

Niks dan lof!

Ik gooi hem 1 juni sharp online. Ik stel voor dat ik ook als jury of iig als mede-jurylid optreed aangezien ik niet zelf mee ga spelen. :sunglasses:

schijterd <_

Ow dat heeft niets met schijterd te maken, das fairplay. Ik ben de maker van het scenario, ik ken het scenario door en door, zou niet eerlijk zijn. Wie zegt dat ik niet ergens een onzichtbare resource plaats waarmee je een geweldige super-unit kan maken die je niet in de civilopedia kan opzoeken? Het zou heel erg gemeen zijn, maar ik zou er niet mee valsspelen, is een kwestie van voorkennis.

Yup, en zo zou ik me der ook uitlullen, aangenaam kennis te maken :rofl: :rofl:

Het verschil tussen jou en mij is dat ik mijn woorden waar kan maken. Geloof je het niet? Ik zou bij het SVDM maar goed gaan zoeken naar mogelijk verstopte resources…

En bedoel je dan met verstopt dat je ze niet ziet maar dat een bepaalde tile ze wel heeft?? Interesting.