TBC

We hebben het voor elkaar jongens! Er is geen enkel onderwerp meer dat echt ergens over gaat! De site is nu officieel een turn based chatbox :rofl:

Als je niets te zeggen hebt, zeg dan wat onzinnigs :rofl:

ok. ehm…ik hem mijn toetsweek verknald, wat vind je daarvan?

Ik heb er ook nog een, ik heb vandaag een hele dag lang les gehad in verkeerstheorie, van 9 tot 4, was vermoeiend. :wacko:

Ik ga weer verder met ‘buoyancy induced laminar anomalities in high Rayleigh number flows’, ok?

eh......ok :laughing:

Maar hoe zit het dan met het mitogondriaal desoxiribonucleinezuur dat door de ribosomen uit het endoplasmatisch reticulum in de solar plexus en de nervus fagus om wordt gezet in aminozuren?

mitoCHondriaal, met de CH van mitoCHondriaal, haha :rofl:

 

sorry, moest ff, bio was mijn extra vak op middelbare school…

:o:o:o

 

HELP!!!

 

bio? gadver!!! en schei en natuurkunde trouwens ook, hoewel…economies sucks, aardrijkskunde ook…geschiedenis gaat…eigenlijk is school gewoon kut!

 

Er is in elk geval weer wat leven in de brouwerij. Nu nog een paar zinnige onderwerpen en de mensen komen vanzelf…denk ik. <_<

Natuurkunde is VET man! Mooiste vak dat je hebt op middelbare school! Daarna Wiskunde en scheikunde... Hoef je bijna niks voor te oden als je mazzel hebt
:roll_eyes: ik weet niet op welke school jij hebt gezeten.....?

Ik leer makkelijk. Of: leerde. Vroeger onthield ik alles wat ik las, is nu wel anders… Skip meer tijdens lezen om snelheid te maken. als ik dingen moet lezen zijn ze toch niet zo belangrijk. Studeer werktuigbouw, dus inzicht is belangrijker.