TEst

Hoi allemaal

 

Ik zou graag meer info willen zien over hoe het spel goed te kunnen spelen. Veel info gaat over het begin maar weinig over het verloop van het spel. Wat is er belangrijk om wel te doen maar ook juist niet. Veelal zie ik afkortingen waar ik weinig van begrijp. Ik begrijp dat veel members hier al een tijdje komen en zij kunnen nieuwe members helpen. Maak een plaats waar nieuwe ontdekkers van dit geweldige spel info kunnen krijgen waardoor het spel nog leuker wordt. Een idee is een gedeelte te maken voor beginners, gevorderde en experts. Ik lees vaak dat mensen niet de tijd nemen om de helpfunctie te gebruiken, waar ik ook. Maar ben zelf al zo snel in het spel dat ik het vergeet en opeens krijg je dan weer het gevoel van ik doe het verkeerd. MAAR WAT??? Er staat ook een lijstje met grondstoffen maar wat betekenen die precies en hoe maak je het best gebruik van ze? Welke wonderen kan je het beste bij welke beschaving nemen en welke niet? Hoe weet je wat een goede ruil is?? Ik hoop dat je dit bedoeld met wat info over de nieuws brief. De rest wil ik alleen zeggen dat deze site er prachtig uitziet, door het intersant te maken voor nieuwe ontdekkers van het spel krijg je volgens mij meer members.

 

Thanks and have fun

 

Bert :roll_eyes: