Ik ga straks een keer beginnen met een story. Ik probeer het een beetje leuk te schrijven en tegelijk de openingsmoves en een beetje micromanagement uit de doeken te doen.
Sorry MiChello, het scenario leende zich hiet niet echt voor, aangezien de opening al gedaan was, MAAR HIER BEN IK OOK NOG MEE BEZIG. KOMT GOED.
Ik zal in deze thread de voortgang en screenshots posten.
Ik ga nu eerst even webspace aanvragen hier op school, dan kan ik makkelijk screenshots plaatsen.
Hij wil een heel verhaal schrijven over een specifieke game die hij gaat spelen. Hij legt vanaf het bouwen van de stad precies uit wat hij doet en geeft daarbij waarschijnlijk ook plaatjes.
dat vind ik een joppe idee dan kunnen we precies zien wat hij doet om het hele zaakje goed draaiende tehouden en kunnen we onze fouten er uit halen en de goeie er in wippen zoals wat je wel en niet bouwt in een stad met welke voorzieningen je begint welke soldaten wel en niet
Ik heb in het begin MicroManagement gedaan, maar ben daar op een gegeven moment mee gestopt => ik heb het druk… Ik zal in de nieuwe game een paar keer MicroManagement gedetailleerd uitleggen.