The Unforgiven soryline

Ik ga straks een keer beginnen met een story. Ik probeer het een beetje leuk te schrijven en tegelijk de openingsmoves en een beetje micromanagement uit de doeken te doen.

 

Sorry MiChello, het scenario leende zich hiet niet echt voor, aangezien de opening al gedaan was, MAAR HIER BEN IK OOK NOG MEE BEZIG. KOMT GOED.

 

Ik zal in deze thread de voortgang en screenshots posten.

Ik ga nu eerst even webspace aanvragen hier op school, dan kan ik makkelijk screenshots plaatsen.

ok, als iemand iets wil posten (screenshot ofzo) dan kan dat nu ook via mij, hehehe. Stuur t naar mij en ik kan dr wel wat mee.

Ik snap dat een scenario zich daar niet voor leent 8) , als iedereen maar lol heeft met het scenario…

 

BTW, je titel klopt niet, staat soryline :stuck_out_tongue:

het is toch SORRY

of SOORES

of zit ik weer mis met men talen

nee hij bedoelt story-line = verhaal-lijn

 

Hij wil een heel verhaal schrijven over een specifieke game die hij gaat spelen. Hij legt vanaf het bouwen van de stad precies uit wat hij doet en geeft daarbij waarschijnlijk ook plaatjes.

dat vind ik een joppe idee dan kunnen we precies zien wat hij doet om het hele zaakje goed draaiende tehouden en kunnen we onze fouten er uit halen en de goeie er in wippen zoals wat je wel en niet bouwt in een stad met welke voorzieningen je begint welke soldaten wel en niet

een heel strak plan lijkt me dit

ga zo voort dit vind ik nuttig

hmm, ZO gedetailleerd he…

 

Das het volgende project, ben nu al te ver met een game, en die is vrij globaal. Ben nu halverwege inductrial ages (Emperor, 16 civs).

Die heb ik binnenkort af, ben nu met 100+ artillery de Franse riflemen aan het verkrachten. En dat is de 4e beschaving.

 

  1. Alexander of the Greeks (ofwel: moi)

  2. Hiawatha of the Iroquois (kreupel door 400+ gpt naar Greeks)

  3. Montezuma of the Aztecs (idem)

  4. Joan d’Arc of the French

  5. Hannibal of the Carthaginians

Ik heb in het begin MicroManagement gedaan, maar ben daar op een gegeven moment mee gestopt => ik heb het druk… Ik zal in de nieuwe game een paar keer MicroManagement gedetailleerd uitleggen.

wat betekent die 100+ en die 400+ eigenlijk

100+ : meer dan 100

400+ : meer dan 400

 

Lui typwerk…

ja dat luie mag je bent perslotte student

maar ik bedoelde 110+ wat

wat zijn het goud ,burgers ,soldaten ,olifanten studenten

100+ artillery : meer dan 100 artillery

400+ gpt : meer dan 400 gold per turn

het is geheel duidelijk wat je nu bedoeld