The_Unforgiven storyline, part III

dit gaat lekker zo

heel veel nieuwe idee en dit word wer wat in het volgende spel

en allemaal onthouden en schrijven

en bij alle steden langs deed ik nooit

ik denk dat mijn spellen nu nog langer gaan duren vooral omdat ik de spellen speel tot mijn raketten dan vond ik de tijd rijp om aan tevallen en ik had veel workers op automaat en deed niks met die slider handelde niet en stal ook wat

er gaat een wereld open voor mij

is dit nou dat micro spul van jullie

Nee, MicroManagement is NOG dieper. Daar ben ik eigenlijk de enige in hier op dit forum. Ik heb in de storylines wel eens een paar kleine lesjes erin gezet. DAt met dat food wat je niet overhoudt en dus beter een andere tile kunt bewerken in de laatste beurt of de laatste beurten voor groei is er 1 van. Precies kijken wanneer een settler klaar kan zijn, zodat je niet beurtenlang zit te wachten tot de stad 3 is en dan pas je settler krijgt is ook belangrijk. Opletten dat je de science slider terugzet als je nog maar 1 of 2 beurten hoeft is ook iets. En dan moet je eigenlijk nog je workers NIET op automated zetten en allemaal zelf besturen. Kijken wanneer welke stad gaat groeien en daar een tile bewerken. Bewerken van een lege tile is zonde, etc, etc, etc…

 

Dat komt allemaal nog wel. Het is niet nodig, maar wel effectief.

dit gaat mij boven de pet

ik hou het met mijn eigen spel en de uitleg en goede raad en tips

Alleen echte freaks zitten keihard te Micromanagen. Ik doe het ook alleen in het begin, of als ik OCC doe, dan vaker.

ik begin er niet aan

het is mij ingewikkeld zat en met al die tips moet ik nog meer natrekken ik ben blij dat monarg eindelijk lukt

Bedoel je diffculty level Monarch of de government?

nee ik beddoel de regering

daar kon ik niet mee overweg jullie zijden altijd dat ik daar in moest maar dat mislukte steeds ik kwam zover in de min en hield geen volk over maar nu is dat met jouw raad eindelijk gelukt

ik heb een paar skreensots gestuurd kijk maar even

Nu republic proberen onder de knie te krijgen. Dat is meestal de beste optie, zo niet een goede tweede.

is dat een goede keus met mijn speelwijze

ik bedoel een erg groot keizer rijk veel troepen en aan het eind aanvallen als je op volle oorlogf sterkte bent

das meer communism

oke gaan we daar voor ik zal wel eens puzzelen

als er wat mee is kom ik wel weer bij jouw aan voor tips en truks

nog even over die energie plants

ik heb al heel veel kool plants maar !!!

ik kreeg wat tegno en bouw nu de hoverdam duurt maar 7 turns

kan ook hydro plants maken wat zeg je rustig die 7 turns van de hoover afwachten en geen hydro s maken en in plaats daar van tanks maken

of toch die hydro s maken

Hoover Dam bouwen en geen Hydro plants. Als je nog maar 1 turn goeft voor HD, alle coal plants verkopen die op hetzelfde continent staan. Misschien de anderen vervangen door Hydro’s of wachten op Nuclear… Beetje afhankelijk of je pollution erg is en of je een meltdown kunt hebben…

als ik die ene turn dan moet verkopen moet ik dan alle steden langs om die koolplant teverkopen of kan dat gewoon in de hoofdstad gebeuren

nog even op die van ander kontinenten ik hoop dat ze dat veranderen in civ4 het is egt lastig

-Om te verkopen moet je langs alle steden gaan en met rechtermuisknop op het gold-icoontje langs de plat klikken en dan ‘sell’ kiezen.

 

-Dat is om het wonder niet TE goed te maken en ook om het een beetje ‘realistisch’ te houden.

oke probeer ik ik heb nog nooit wat verkocht dus we gaan er voor

mijn hoverdam is bijna klaar nog 3 turns