Uhm, waar de hell zijn clint en MiChello?

Ej, clint en MiChello zijn opeens nog maar heel sporadisch op de site, niet? Hoe ken dat dan? Niks meer te ouwehoeren?

weet ik niet…dat was me nog niet echt opgevallen!

Niet? Miste je geen bergen geouwehoer? :stuck_out_tongue:

haha ja missen als kiespijn :stuck_out_tongue:

Af en toe sijpelde er wat nuttigs tussendoor… onbedoeld waarschijnlijk… :rofl:

Maar ik ben er ook nog! Dat maakt veel goed…toch?

:stuck_out_tongue:

Ja idd! Er moet meer geouwehoerd worden! :mellow::huh:^_^:o :wink: :stuck_out_tongue: :laughing: :rofl: :sunglasses: :roll_eyes: -_- <_< :grinning: :wub: :angry: :cry: :unsure::wacko: :roll_eyes: :ph34r:

klopt, en ik zag net een post van een NEW member. Da gaat goed, haha!

Voor mij is het ook bijna vakantie… ga eerst ff er tussenuit naar Italie, maar daarna heb ik wel gelegenheid om lekker te ouwehoeren :laughing: , en zowiezo is binnenkort mn bestuursjar afgelopen, en heb ik weer zeeen van tijd :grinning:

hoeveel active members zijn er nu ongeveer? Dus dwz.: de members die regelmatig wat posten. En aanstaande zaterdag ben ik voor 2 weken weg…dus als je je ineens afvraagt waar ik ben gebleven… :grinning:

EN DAAR ISTIE WEER :laughing: :laughing: Sorry guys, ik zit ff in een stressie periode qua werk. Ben constant onderweg in allerlei vage apenlanden zoals Frankrijk :rofl: <_< Stom toeval dat ik nu weer ff op kantoor zit en even kijk en zie dat jullie me missen “snik”, lief hoor. :stuck_out_tongue:

is dat trouwens je zoontje op je avatar Clint?

yep, trotse pa he… :sunglasses:

ach…dat worden we allemaal op den duur he…behalve de vrouwen (als hier nog uberhaupt vrouwen aanwezig zijn :stuck_out_tongue: ), die worden trotse moeders… :rofl:

ey ik wordt nooit trotse vader :laughing: ik wil geen kinderen :o ja echt :stuck_out_tongue:

nou…dan niet! Ik zie wel of ik kinderen krijg/wil…ik ben pas 18, daar wil ik nou niet aan denken :stuck_out_tongue:

Ik wil net zo’n menneke als clint. Begint op zijn 3e met Civ. Dikke kans dat clint hem ff de problemen op laat lossen in zijn moeilijkere games. :wink:

Nou, daar ben ik dan weer. Ik ben geslaagd voor mijn vwo en ben de dag na de diploma-uitreiking er tussenuit gegaan, ff 2 weekjes luxemburg met 4 vrienden. Vandaar dat ik er niet was :sunglasses:

gefeliciteerd!

dank je wel :sunglasses: