Upgraden Units

Ik ben een schemaatje aan het maken van de units die je up kunt graden, en wanneer.

(tja van alles waar een overzicht/schema van gemaakt kan worden, en niet in de civilopedia staat, dat orden ik…).

Van 1 Civspecific unit weet ik niet hoe ik 'm moet plaatsen, wie kan me daar bij helpen?

 

Impi: ipv Warrior, maar volgens ander schema* heb je daar Bronze-Working voor nodig, en kan je hem upgraden naar Musketman, terwijl ik dacht dat ie gewoon naar Swordsman gaat, en hoe zit het met z’n movement, die gaat dan van 2 naar 1…

 

schema*: http://www.civ3.com/tutorialsandhelp.cfm (Civ III Reference file by Julian Egelstaff)

 

En is het zo dat als je een unit doet upgraden je de vorderingen (elite) teniet doet? :?:

Van Impi weet ik even niet meer, maar als je een elite een upgrade geeft wordt hij weer gewoon veteran!

Klopt niet altijd heb ik net meegemaakt Tigger. Ik heb ff opgelet en het verschilt van unit tot unit heb ik het idee, hab aber nog kein idee warum… :?

Ben de hele civ3mod in de editor (zie ook onderwerp Editor in Forum Algemene dingen) aan het doorspitten, en kwam bij 'Units" een paar upgrade fouten tegen:

 

Legionary

Upgrade To: moet zijn: None (ipv Immortals),

geen vinkje bij Special Actions/upgrade unit.

 

Rider

Upgrade To: moet zijn: Cavalry (ipv Samurai),

w?l vinkje bij Special Actions/upgrade unit.

 

Samurai

Upgrade To: moet zijn: Cavalry (ipv War Elephant),

w?l vinkje bij Special Actions/upgrade unit.

 

Mijn upgradeschema is nu up-to-date, en zonder fouten, de special units zijn er ook in verwerkt, maar die zul je toch niet zo snel upgraden, vaak verliezen ze een puntje in ADM, en elites worden weer veteran.

 

Wie mijn schema (in excel) wil hebben, laat het me weten, dan mail ik het je, of ik moet het ergens hier achter kunnen laten…

En iedereen kan het scheemaatje nu downloaden! :rofl:

 

En daarnaast ook het prachtige overzichtje van welke werledwonderen golden ages triggeren bij welke civs

 

thnx VixBlu