Upgraden Units

Hey mensen,

 

Ik ben nieuw bij Civ3, maar kan er maar niet achter komen hoe je een unit upgrade. Als ik een van m’n spearmen aanklik en op U druk krijg ik de melding dat er geen Spearmen zijn die een upgrade kunnen krijgen, terwijl ik wel degelijk Pikemen kan bouwen. Heeft iemand daar een idee voor?

Gokje. Waarschijnlijk heb je geen barracks… Die heb je nodig om te kunnen upgraden, ook al kun je dan wel pikeman bouwen. Wellicht je naam een beetje voorbarig gekozen :rofl: :laughing: :wink:

Ah, dat zal ik eens proberen. Maar je zou me eens moeten proberen op Civ1

CivGod…(God?? :wink:

 

 

Het kan 1e zijn dat je geen barracks hebt waar je wil upgraden

Maar ten 2e dat je een bepaalde ‘resource’ niet hebt , zoals Iron voor Pikemen nodig zijn…Welkom bij Civ III :laughing:

 

Civ ze!!!

 

Greetz

Elke stad moet over een barrack beschikken om te kunnen upgraden. Daarnaast moet elke stad toegang hebben tot de daarvoor benodigde resources, in dit geval dus ijzer. Misschien heb je bijvoorbeeld ergens op een eiland een stad gebouwd, maar beschikt deze nog niet over een haven?

:roll_eyes: uhmm je moet gewoon als je een stad maakt, als EERST barracks bouwen… dan heb je dat probleem nooit, en kunnen je je units healen… inderdaad niet echt gepaste naam!! :laughing: i am oput :sunglasses:

Hoezo? Bouw gewoon de Sun-Tzu War Academy…

Accepted

civI modden tot een multiplayer versie :rofl:

Wow ja, dat zou wat zijn! Maar als hij de uitdaging verandert in Civ2, Civ3, CTP, CTP2 ofzo, neem ik hem ook graag aan, haha!

What can I say, I’m a competitive kind of guy :laughing:

hmm, CTP en CTP2 vindt ik minder, CTP wel gespeeld maar vond het te rommelig.

Ben ik het mee eens ja. Ik cond sowieso in CTP het spel een beetje een zootje. CTP2 was beter, maar toch vond ik Civ2 altijd nog beter (en nu Civ3 ook)

Volgens mij wilde ze een beetje te veel mogelijkheden geven en vervolgens de gameplay verkloten, het week gewoon te veel af van het eigenlijke concept.

is ook niet van Firaxis he…

Dat is civII ook niet…

Klopt, ik had moeten zeggen: het is niet van Sid Meier. Sid werkte tijdens de releases van 1 en 2 bij Microprose, maar nu bij firaxis (director of creative development)

:laughing: