Vies van Goud?

Ik WIL je compleet geloven, maar sommige singen ie je zegt enzo, klinken mij niet in de oren als dingen van iemand die bijna alles wint op deity. sorry. En ik ben ook al een jaar of 10 bezig met de spellen…

En waar heb ik gezegd dat ik bijna alles win op deity?? Wel blijven lezen he :laughing: Ik ben sinds een maand of 4-5 bezig op deity, maar de gemiddelde games duren bij mij een week of 8 (ik ben nogal veel in het buitenland, vandaar). Dus zo heel veel ervaring op Deity is er nu ook weer niet. Werd me ook niet gevraagd.

Je zei dat je zelden verloor en al lang op deity speelde, maar als je games inderdaad 8 weken duren zijn dat er misschien wat weinig ja :laughing:

zoveel in het buitenland ja? relaxed… Minder voor CIV tho. Gaat ie niet zeuren als je te lang niet hebt gespeeld datie meer aandacht wil…

doet ie bij mij wel… Of dat zit in mijn hoofd, tussen al die persoonlijkheden, da kan ook… :rofl:

Klopt bijna idd. Ik speel al heel lang, verlies eigenlijk nooit op de lagere levels, hoewel ik wel eens in situaties terechtkom (geen resources waar je ook maar ene zak aan hebt, sta je daar met je warrior en spearman tegenover cavalry en pikeman om maar wat te noemen) waar het absoluut bijna onmogelijk is om zinvol verder te spelen (sluit ik hem ook "per ongeluk"wel eens af :stuck_out_tongue:

 

Maar tot op heden gaat het op deity ook nog prima. Heb daar gewonnen en verloren, dus de toekomst zal uitwijzen of ik ga mm-en of niet :wink:

 

Dat buitenland is niet altijd ff relaxed, but it comes with the job.

 

En mijn comp gaat eigenlijk nooit uit en civ draait standaard onder alles wat ik aan het doen ben, dus ik denk dat ie niet in de gaten heeft dat ik niet twee weken aan het nadenken ben, maar dat ik gewoon afgetaaid ben :rofl:

 

 

Moet je eens op SID gaan kijken voor de gein. Ik heb er eens gewonnen, maar dan ben je aan het MM-en als een Freak, en aan het schelden tegen je pc…

 

what kind of job?

 

 

:rofl:

Stelletje stomme kemphanen, elkaar proberen uit te bokken en af te kraken is alles wat jullie doen hier

NIET :angry:

we hebben het ook over barren en bier gehad! :laughing:

sorry, dronkemansgelal :rofl:

En we zijn errug constructief bezig geweest. (ook zonder barren en bier)

 

Oh en die job, zelfstandig ondernemer, ik adviseer bedrijven in binnen- en buitenland over marketing en omzetverbetering (klinkt ingewikkelder dan het is, veel slap ouwehoeren en dikke facturen sturen, best simpel) :rofl: Maar dit mag nooooit buiten deze site bekend worden :stuck_out_tongue:

relaxed… Slap ouwehoeren binnenkort in mijn thesis… Ik weet nu al hoe ik afwijkende resultaten goed ga praten, haah!

Ik weet misschien nog wel een controle dienst die ineresse zou kunnen hebben

in mij?

 

  1. huhuh

  2. ik kan goed inkleden…

  3. huhuh

  4. naar wie zou je ze sturen dan?

 

:stuck_out_tongue:

Jonge jij kent mijn familie niet :sunglasses:

is da teen verzoek tot …?

Sorry, but I don’t swing that way (joke, anders word je hier weer boos om).

Maakt ook niet uit wie je familie is, ardig leeg leven als ze mij mijn stageverslag willen ondermijnen. Ikbetwijfel of het ze zou lukken tho

Misschien werk je wel voor mijn familie in Australie…

waar werken die dan? Lijkt me stug tho <_>

Hoe heet dat gehucht? Sydney of zoiets :stuck_out_tongue:

Sydney heeft zo ongeveer de omvang van de provincie Utrecht, dus dan kunnen ze nog overal werken he…! :stuck_out_tongue:

Utrecht is de kleinste provintie van Nederland. Rij er met 120 km per uur op af, zeg “Kleine rotprovintie” en je bent en de andere kant

Voor een stad is het best aardig, toch? :laughing:

 

Flevoland is trouwens kleiner volgens mij :stuck_out_tongue: