Vies van Goud?

Foutje? Ik had wat goed te maken met een andere Civ, en wilde hen 10 goud geven. Per ongeluk voerde ik het bedrag in bij ?Per Turn? ipv ?Lump Sum?. De andere Civ (Caesar was het) wilde het niet aannemen, wat ik niet begreep, en zo mijn fout ontdekte. Toch raar, ik had genoeg goud om het te kunnen bekostigen, dus dat kon het niet zijn. En ook herhaaldelijk aanbieden hielp ook niet, ik kreeg het niet door zijn strot geduwd, dat goud. Zit er een foutje ergens, of is dit bewust? :?: :!:

even verplaats naar technische dingetjes daar zal het beter zijn, en zal de titel ook iets aanpassen zodat meer mensen hier foutjes kunnen posten.

OK, dat laat ik lekker aan jou over dan!

Moet deze post in “technische dingetjes”?

Caesar zal wel erg boos zijn, dan kan het dat ze zoiets ook niet aannemen, IIRC

NOu, daar heb ik anders nog wel wat anders over. Ik probeer af en toe wel eens iemand een beetje te beinvloeden. Kan dan wel traden met ze maar als ik ze bijvoorbeeld 10 per turn gratis en voor niks aanbied worden ze pissig en zeggen dat dat toch echt niet kan!!! dusssss :roll_eyes: :unsure: :cry:

Misschien een of andere spoiler :roll_eyes:

Ikke nie wete, maar als er iemand mij telkens 10 goudstukken wil geven zonder dat daar een tegenprestatie tegenover staat… :sunglasses:

uitbuiten zou ik zeggen :laughing:

Kon je die 10 gpt betalen? AI kunnen ook weigeren als ze weten dat je iets niet kan betalen, zoals in de eerste post ook al staat. Nu is 10 niet zo veel, maarja… Je weet nooit… Ik heb echter meer gelezen over zoiets. Lump sums zijn makkelijker te geven dan gpt… RaaRRRRR

Geen probleem, poet zat. Maar ze vinden het blijkbaar een belediging ofzo? Idd als je lump sum geeft accepteren ze het wel. Misschien is het wel omdat ik aan voel komen dat ze oorlog willen beginnen en dat ze daarom geen verplichting voor 20 turns aan willen gaan.

waarom zou je klagen? ik geef bijna nooit goud per turn

Zie mijn eerste post hierboven. Ik probeer op die manier oorlog te voorkomen om tijd te rekken. (als zij accoord gaan met een “per turn” afspraak zullen ze minder snel met je op de vuist gaan binnen die periode omdat anders andere beschavingen hun ook niet meer vertrouwen.

daar trekken ze zich bij mij meestal niets van aan, soms zelfs niet met handel :angry:

Het is ook geen keiharde garantie maar af en toe werkt het wel.

Zoals overal in Civ: het zijn de kleine dingen die het doen.

Ja, ik heb weleens hgehoord van micromanagen (oudhollands voor mierenneuken) :laughing:

Je doet het niet?

Dan geloof kik eerlijk gezegd niet dat je succesvol bent op deity. Met VEEL mazzel anders…

Wel eerst het antwoord op je vraag over mierenneuken eh micromanagen lezen en dan hier nog eens kijken wat ik zeg :wink:

Lees jij mijn reactie er maar eens over en zeg eens eerlijk: op welk level speel je? En dan bedoel ik op welk level je SUCCESVOL speelt…

He, gaan we nu twijfelen of ik de waarheid spreek?? :o