WAAAAAAAAAAAT?

Ik nodig jullie uit om dit met een originele verklaring te euhhhhh…verklaren???

En deze daarbij…

Hmm, dat ziet er inderdaad uit als een spoiler, ik kan er geen verklaring voor geven eerlijk gezegd…zou als onmogelijk bestempeld moeten worden in normale situaties…Misschien iets met het vliegveld te maken ofzo?

Ik had het over een origineel antwoord bythehand, zover was ik zelluf ook al :sunglasses:

Oke, hier is je originele antwoord:

Je Game is gehackt door alliens die nu dubbel liggen van het lachen om jouw reactie op het grapje dat ze met je spel hebben uitgehaald. Origineel genoeg? Zo niet heb ik nog een stuk of wat andere onzinverhalen

ok, deze dan. Het is mijn beurt en zoals jullei weten ben ik lichtblauw

 

Ik kan geen bmp’s adden, dus check deze link maar:

 

http://www.civfanatics.net/uploads7/shot4.bmp

werkt niet, weet ik, maar ben nu te druk aan het civven. Zit in het jaar 1972 (!!!) van de Tweede Wereldoorlog en ben nog steeds een MIETJE! hitler en Churchill doen samen, de schooiers, stalin is een kaffer, maar die lijdt het meest momenteel. Ik hoop op een oorlog tussen Allies en Axis, dan kan het nog… Pfff kan me niet herinneren dat het ZO moeilijk was…

Dus???, haal dan gewoon die debiele link weg :stuck_out_tongue: :sunglasses:

Ja, dit is ook zo kansloos… <_

Hij blijft bezig he… :laughing:

Als ik alle debiele dingen weg moet halen, zijn we ook meteen twee leden kwijt… :rofl:

hmmm, kan hem niet direct linken…

 

http://www.civfanatics.net/uploads7

 

 

en dan shot4.JPG openen!

grappig…

Ik zal wel iets missen, maar wat bedoel je, de graphics of wat? En trouwens wel heel cool dat je jezelf onder ??n van die twee debielen schaart. :rofl: :laughing:

Nee clint, ik bedoelde dat er in MIJN beurt, Axis cruise missiles om mijn battleship & bomber combo heen staan…

owww, ja nu zie ik het…heb je in de unit.txt lopen kloten ofzo?

Ok, ja de graphs zijn behoorlijk onduidelijk vandaar. Idd beetje raar wederom. Ik vind dat we sowieso een waaaaat?? afdeling moeten hebben, altijd leuk om te zien.

je moet shot4.JPG hebben he… Ik heb nul problemen met de graphics…

Wat ben jij aan het spelen dan? Voor mij ziet het er errug “lego” uit.

bedoel je civ2?