waar gaat het heen?

na het belachelijke nummer watskeburt zijn er 600 parodies opgeweest. dit is er weer een. (16+ denk ik)

 

 

wat vinden jullie nou van de muziek tegenwoordig?

De muziek van tegenwoordig is onder te verdelen in vele categorie?n, zoals daar zijn:

 

  • ronduit troep

  • onge?nspireerde bagger

  • slechte covers en parodie?n

  • zo heel af en toe een goede plaat (redelijk goed), maar vraag me niet een voorbeeld te noemen…

nou dit is voor mij niet moeilek

het is allemaal BAGGER

tenzij : nederlandsstalig [ piraten muziek ]

       geoie ouwe country 

       de egte goeie rock klasiekers [ queen status q   enz 

ik heb op mijn computertje 20 giga nederlandse muziek verzamelt en die set ik smorgens aan klik op mijn muziek klik iets aan en ik heb dan de heledag mijn eigen muziek dan gaat civ aan en onder het opstarten van civ lees ik mijn mail en lees ik de kranten op internet

dan ga ik spelen met mijn eigen muziek op de achtergrond

dit is mijn ideaaale dag

he leuke vraag op het forum [ wat is jou iedeaale dag ]

Het meeste is cynisch geproduceerd en gemarkete troep, met de meeste Amerikaanse MTV-shit voorop.

 

Zelf luister ik meest naar Klassiek, Opera en Jazz, en voor wie dat brave ouwe lullenmuziek vindt; er is nog nooit een muziek stroming geweest waar zo massaal heroine gespoten is als in de Jazz wereld. Wat Opera betreft: Sex, Moord, Dood, Waanzin, Verderf, nog meer Sex, en een nog een boel dood en verderf. Het verbaast mij dat de huidige Goths en andere dark sub-cultuurtjes het nog niet ondekt hebben…

 

Oh ja, en Ramses Shaffy (Zing, Vecht, Huil, Bid, Lach, Werk, en Bewonder), ook zo eentje die geen hersencel van zichzelf heeft overgelaten…

 

De Dijk/Huub van der Lubbe

 

Goh, er wordt eigenlijk best nog wel prima muziek gemaakt, je hoort of ziet het alleen bijna niet…