Wasted Shields

In Thebes heb ik 18 shields die allen gebruikt worden, terwijl ik in Elephantine 10 shields heb, waarvan er 4 wasted zijn…Ik heb in Thebes wel veel meer improvements, maar welke zijn hier nou de oorzaak van dat ik minder shields waste?

Nog een vraag, ik heb een palace, maar ik kan toch in andere steden nog een palace bouwen, terwijl ik houd de beschrijving begrijp dat je maar 1 palace kan hebben en bij meer dan 8 steden een forbidden palace, als ik deze dan toch bouw, verlies ik hem dan in mijn andere stad?

Thebes.JPG

Elephantine.JPG

Je Palace is voldoende om die waste op te heffen hier. En als je in een andere stad een Palace bouwt verdwijnt ie uit je hoofdstad, je kunt er dus idd maar ??n bouwen.

Duh ! :laughing:

FP helpt vaak ook. en dan zo efficient dat je zeg maar 2 kernen hebt

Je 1e ‘kern’ met je ‘vaste’ palace

en de 2e ‘kern’ waar je je FP (forbidden Palace) hebt gebouwd

 

Helpt ook vaak om wasted ‘shields’ tegen te gaan

Je kan toch maar 1 palace hebben? en een forbidden palace bij minimaal 8 steden?

Ja, en wie zegt er hier iets anders??? :roll_eyes: :stuck_out_tongue:

je kan ook corruptie tegen gaan met courthouses en policestations. De afstand tot je hooofdstad of stad met FP bepaald de hoogte van de corruptie.

 

Hallo ik ben hier nieuw… maar wou ff inhaken… :laughing:

 

De police station is toch alleen tegen wearness (ofzoiets) dus als je in oorlog ben dat de mensen dan nog steeds een beetje happy zijn?

 

Of zit ik nu verkeerd?

 

(Ga het gelijk ff uitproberen hahaha)…

 

Groeten Jeroen