Wat is het coolste beest?

Wel eerlijk invullen!

 

wombat.jpg

Unforgiven, je zet met deze post een streep onder mijn statement, je bent vaag

Maar ze zijn toch ook cool! Anders spoor ik niet, want ik heb dr 54 foto’s van gemaakt. Digitaal, weliswaar, maar toch…

Ik dacht dat ik dat was…“oh schat je bent een beest”… of bedoelt ze daar toch wat anders mee???

nee, ze vergelijkt je dan gewoon met een wombat. Die hebben last van flatulentie, misschien is het m dat? :stuck_out_tongue:

:rofl:

Dus het is niet ok om haar onder het dekbed vast te houden en in haar gezicht te “boeren”? :o

Ik weet niet wat voor zieke fantasi?n jullie hebben, maar in de normale gevallen, nee :rofl:

Hoezo, z??r erotisch volgens sommigen hoor :rofl: Ik moest hieraan denken bij mijn vorige post omdat kennissen van ons mij vertelden dat een vriend van hun dit als de ultieme grap naar zijn vrouw beschouwde, de sicko. deed ie telkens, als ie een scheet moest laten, haar onder het dekbed douwen en dan vol in haar gezicht :cry: :roll_eyes: Maar wees gerust, ik beschouw dat ook niet als ok. :laughing:

Ik begon me al ernstige zorgen te maken :laughing:

En iedereen maakt zich maar zorgen om mij langzaamaan, ik voel me gevleid :laughing:

DAAROM voel je je gevleid. Hmmm, dat zegt aardig wat over je… :stuck_out_tongue:

en is idd deity ja, das ookmijn regulier speelniveau!

 

Heb je SID al gedaan?

Komt die laatste opmerking vandaan :huh: ?

Onze ouwe moderator heeft hier antwoord gegeven op een ander draadje waarin ik aangaf dat de skriensjots wel een deity level lieten zien en iet een emperor of wat hij ook weer riep. En nee, SID heb ik nog niet geprobeerd, had niet zoveel zin dacht ik een tijdje geleden, maar ik denk dat ik na de huidige game eens ga kijken.

Ik dacht al dat er zoiets aan de hand was…stond al zo raar

Mjah, meneer maakt er een sport van de meest kleine “foutjes” die wij maken in de draadjes te bestraffen met het net zo lang heen en weer gooien van die post tot wij niet meer weten waar ie uithangt, maar zelf een behoorlijk onderwerp vasthouden ho maar. :sunglasses:

Ja ik vindt dat Unforgiven ook maar eens wat consequenter moet gaan optreden bij zichzelf. Dit kan natuurlijk niet langer zo. :stuck_out_tongue:

Ach man, stelletje zeikwijven. Ik wilde me met de ‘vergissingen’ mengen in het plebs, maar da mag dan weer niet, haah!

Pardon? Zeikwijven? Ik laat me hier gvd niet beledigen, dat zou me een partijtje lekker worden hee, puh.