wat is het stil hier

he jongens

wat is het hier verschrikkelijk stil hier op het forum

iedereen op vakantie ik sit hier maar wat te civven en wat andere spelletjes te doen

is er niemand die s?n laptop mee heeft op verkantie en civ speelt en op het forum komt

alsjeblieft kom terug

olla ! :laughing:

 

Ja ik vind 't ook verd8 stil hiero…

 

Ik ben zelf 3 weekjes weg geweest :laughing:

en 2 weken mallorca ! 35 graden daar dus 't was heerlijk … feesten zuipen en lol maken… :wink: 't echte leven he …

 

Maar goed ik w8 ook wel een beetje op Civ 4!! schijnt erg gaaf te worden…

 

Greetz ivo

al tijden weinig tijd om games te spelen. aangezien ik nu 40 uur werk in me schoolvakantie :roll_eyes:

 

maar dan nog speel ik de laatste tijd geen civ. het wachten is op civ4 dan word het wel weer nachtenlang doorcivven :grinning:

Hier ook een tijdje geen tijd gehad… 60+ uren per week aan het werken geweest, nu weer ff terug. Voor civ heb ik nog vrij weinig tijd, maar t forum zal wel weer ff lukken denk ik…

he unvorgiven metallik ifootje

blij dat er nog iemant is

ik sit maar wat thuis

fiets is stuk [ kan nergens heen ]

knie is stuk [ kan ook niet lopen ]

schouder stuk

sit wat in men hooft [ sodat ik nog net weet wie ik ben ]

civven wil nu niet so goed

speel nu op de 1sten met 1 tegenganger anders red ik het niet en kom er niet uit want dan moet ik denken en dat wil niet meer

goeide fakanties van meeij

Hey kruk,

lukt het alweer een beetje met civven? Ik had nog beloofd om een complete emperor game te posten, maar dat heb ik maar even op de lange baan geschoven, excuses. Ik heb het nu zo verschrikkelijk druk dat eigenlijk dit typen la te veel tijd kost… :cry:

geeft niks zie maar het andere berichtje

verwacht van mij voorlopig even geen wonderen op civ gebied

Ik denk dat ik er maandag wel eentje af heb. Ben er mee bezig nu, heb in principe al gewonnen, lig een era voor met science, maar goed…