kruk
9 augustus 2005 om 09:11
1
he jongens
wat is het hier verschrikkelijk stil hier op het forum
iedereen op vakantie ik sit hier maar wat te civven en wat andere spelletjes te doen
is er niemand die s?n laptop mee heeft op verkantie en civ speelt en op het forum komt
alsjeblieft kom terug
olla !
Ja ik vind 't ook verd8 stil hiero…
Ik ben zelf 3 weekjes weg geweest
en 2 weken mallorca ! 35 graden daar dus 't was heerlijk … feesten zuipen en lol maken… 't echte leven he …
Maar goed ik w8 ook wel een beetje op Civ 4!! schijnt erg gaaf te worden…
Greetz ivo
al tijden weinig tijd om games te spelen. aangezien ik nu 40 uur werk in me schoolvakantie
maar dan nog speel ik de laatste tijd geen civ. het wachten is op civ4 dan word het wel weer nachtenlang doorcivven
Hier ook een tijdje geen tijd gehad… 60+ uren per week aan het werken geweest, nu weer ff terug. Voor civ heb ik nog vrij weinig tijd, maar t forum zal wel weer ff lukken denk ik…
kruk
11 augustus 2005 om 18:28
5
he unvorgiven metallik ifootje
blij dat er nog iemant is
ik sit maar wat thuis
fiets is stuk [ kan nergens heen ]
knie is stuk [ kan ook niet lopen ]
schouder stuk
sit wat in men hooft [ sodat ik nog net weet wie ik ben ]
civven wil nu niet so goed
speel nu op de 1sten met 1 tegenganger anders red ik het niet en kom er niet uit want dan moet ik denken en dat wil niet meer
goeide fakanties van meeij
Hey kruk,
lukt het alweer een beetje met civven? Ik had nog beloofd om een complete emperor game te posten, maar dat heb ik maar even op de lange baan geschoven, excuses. Ik heb het nu zo verschrikkelijk druk dat eigenlijk dit typen la te veel tijd kost…
kruk
30 augustus 2005 om 10:00
7
geeft niks zie maar het andere berichtje
verwacht van mij voorlopig even geen wonderen op civ gebied
Ik denk dat ik er maandag wel eentje af heb. Ben er mee bezig nu, heb in principe al gewonnen, lig een era voor met science, maar goed…