Wat voor muziek op de achtergrond bij Civ III

misschien een idee voor een poll (je weet wel, zoiets dat ik niet mag starten <_< ): Wat voor muziek draai je bij het spelen van civ III?

 

-Geen muziek

-De muziek die bij het spel zit

-De radio

-Mijn eigen muziek op de pc

-Een muziekzender op tv

-Anders, nml…

 

Ik zelf speel muziek vanaf een eigen gemaakte playlist die voor het grootste gedeelte bestaat uit allerlei soorten Techno en House, gevolgt door Klassiek, Rock en Klassiekers (algemeen).

Ik heb gewoon de muziek van het spel. Op zich lekker rustig, niet zoals bij andere spellen waarbij je soms de kolere schrikt.

 

Bert

uhm ja ligt aan in wat voor stemming ik ben :wink:

 

Vaak gewoon wel dance house en hardstyle maar af en toe ook chill muziek enzo maar vaak gaat die muziek die bij 't spel zit vervelen <_<

astu!

 

ik zelf draai zelf me eigen muziek :grinning:

VANALLES, soms game music, soms TV, soms eigen muziek en soms zing ik zelf. Niet vaak, want ik moet mijn gouden keeltje sparen voor idols he :rofl: :rofl:

 

Nee, maar meestal heb ik mijn eigen muziek aan staan. En da kan nog vanalles zijn… Ik heb TE veel CD’s: van Rock tot Trance, van experimental naar rap[, hiphop, oldschool, dance en weer naar Nederlanstalig. Echt niet te geloven…

Heb de topictitle aan gepast –> wil iedereen zijn topic titels wat duidelijker maken, op dit moment kan het nog met zulke korte titels, maar als dit forum (kan gebeuren :sunglasses: ) groter wordt, kun je niks meer goed terugvinden.

 

Ik draai ook meestal mn eigen mp3’s onder Civ III. Ik wel af een toe voor de sfeer Civ’s eigen muziek aan, maar dat is meer omdat ik toch ook voor de muziek in het spel betaald heb, en ik het anders zonde van het geld vind :laughing:

nou ja ik draai gewoon muziek en aangezien ik niet weet hoe je mp3’s in civ kunt vervangen gebruik ik nog een ouderwetse cd speler :wink:

 

en zoals mijn naam al suggereert draai ik natuurlijk Guns N’ Roses!!! maar ook andere hardrock en heavy metal, zoals metallica!

Tenminste wel verstand van muziek die guns :wink: Ik draai gewoon lekker die relaxte achtergrondmuziek van civ.

het liefst snoeiharde hardstyle, hardcore, trance, techno en house. Progressive en zo. Ik noem een Pavo, Luna, Neophyte, Buzz Fuzz, Kai Tracid, etc. :laughing:

:rofl:

 

ik heb geen verstand hoe civ bestanden werken, alleen het spel

:roll_eyes:

en wie zei dat je dat had? :wink:

Dei bestanden boeien mij persoonlijk ook weinig, ik speel het spel wel ipv met die duizenden files te gaan zitten klummelen. Sommige modpacks zijn echter wel erg cool

Zal idd wel zo wezen, maar ik ben daar ook te verslaafd voor aan het spel zelf. Heb geen zin om uren zuivere zuip…euh, civtijd bezig te zijn met editten etc. Maar goed, blij dat er anderen zijn die daar lol in hebben. Heb overigens getracht die woII van Michello te draaien, maar ik doe schijnbaar iets niet goed?

laat ik het zo zeggen: ik weet hoe het spel werkt en ik weet hoe ik op de eerste twee difficulties kan winnen en ik weet natuurlijk wat ik met wat kan doen in het spel

lAAT JE NIE OPNAAIEN DOOR DIE LUMMEL ZONDER CIV :laughing:

nee, doe ik ook niet

Clint, als je de file unzipt, krijg je een map. In deze map zitten 2 bestanden, een scenario bestand, een biq-file, en nog een map. Deze twee bestanden dragen bijde de naam MiChello’s WWII. Deze twee bestanden moet je los van de hoofdmap in de scenariofolder van conquest doen.

Wat betreft dat editten van mij, ik had bij de eerste versie van civIII, toen die een maand uit was, de muziekbestanden al vervangen :laughing: . Ik edit veel omdat ik graag scheppend bezig ben, doe ook veel aan prog’s voor de grafische rekenmachine. Je komt een hoop te wetern over hoe een spel werkt door het compleet overhoop te trappen :rofl:

Doe ik helemaal niet, IK snapte de reactie alleen niet... En clint, als je perse hoofdletters wilt gebruiken, doe dat dan ook bij de allereerste letter. Ik weet namelijk niet wat het woord 'iaat' betekent :stuck_out_tongue: