Wensen voor een nieuwe mod

Ok we zijn bezig met een nieuwe mod, althans dat is de bedoeling. Daarom hier een topic over de wensen die jullie hebben. Zodat wij er nieuwe ideen uit kunnen putten.

 

Je zou dus kunnen denken aan:

-meer resources

-nieuwe technologien

-meer en nieuwe gebouwen

-nieuwe wereld wonderen

-alles wat je kan bedenken

wat dacht je van een nieuwe civilization mod. gewoon net zo als de nederlanders maar dan de belgen of schotten. of misschien wel de australiers(abiriginals?) dat lijkt me wel leuk oke er zijn al veel civilizaties maar ja een nieuwe af en toe is best wel leuk :grinning: en misschien kan de nederlandse mod aangepast worden voor play the world of werkt die al met ptw?

Ik denk dat we ons het beste kunnen richten op de Nederlandse civ (er is ondertussen beslist dat het de friese civ wordt).

En ik heb dit topic gemaakt om er voor te zorgen dat de ideeen een beetje apart staan, wel zo overzichtelijk 8)

dus jullie (wie is jullie??) gaan een friese mod maken. dat lijkt me leuk maar wie gaat die civ vervangen? en denken jullie dat het mogelijk is om het nivo te halen van de nederlandse civ of misschien wel hoger? want in die mod zaten ook nog wel een aantal foutjes.

Nou dat moeten we nog bekijken, als je het andere draadjes leest zie je dat er veel ideeen zijn maar nog niet concreet. Dat probeer ik er nu in te krijgen. Wat we dus nodig hebben is:

 

-ideeen (genoeg 8) )

-scripters

-modellers (kan ik denk ik )

-en veel geduld

 

we moeten even kijken of we die kwaliteiten in huis hebben en zo niet dan moeten we het maar leren denk ik. Ik ben een beetje aan het pielen in 3d max, en het lukt aardig. En natuurlijk zal het in het begin niet zo goed zijn als de Dutch civ maar dat hoeft ook niet. Gaande weg zal het wel beter worden. We zien wel waar het schip strand. Maar momenteel zijn de meeste niet echt post actief dus we w88 rustig af :wink:

Stok over sloot hoppen= fierljeppen, maar dat terzijde.

 

Count me in (op z’n goed-Frysk), geef me maar wat opdrachten qua info dan die er nodig is, qua aanpassen units/graphics ben ik een kippetje.

Dus als secretaresse ben ik goed, en ben ook redelijk thuis in de Friese taal/gebruiken e.d.

 

Ik hoor 't wel!

Heel fijn, ik zal de units voor mijn rekening nemen. Ik ben nog een beetje een n00b maar ik leer snel en ben nu bezig met het maken van een poppetje in 3ds max. Zodra ik klaar ben zal ik hem renderen en hier neerzetten.

 

Maar eerst moeten we bedenken wat we willen opnemen.

Een lijst van gebouwen units en wonders.