What the F...

Wat me nu net overkomt… Ik heb 5 gold, en -4 verspilling. Op dat moment krijg ik de melding dat mijn barracks in een stad waar ik een ijzerbron heb niet meer kan supporten??? :angry: :angry: (het is nog niet erg, maar snappen doe ik het niet) Unforgiven ga me niet vertellen dat je hier een zinnig antwoord op hebt. :laughing:

5 gold in treasury en -4 gpt?

 

En na de turnwissel verkoopt de pc je barracks?

 

Das inderdaad vaag ja…

 

ff kijken, treasury wordt berekend met je oude gpt, logischerwijs. Je nieuwe gpt heeft meer kunnen wordendoor units en imps, maar die heeft er niks mee te maken, das voor de volgende beurt…

 

Misschien een deal met AI die afliep in ZIJN beurt (HIJ heeft de deal voorgesteld in ZIJN beurt), waardoor je gpt lager werd? ikj weet eigenlijk niet precies of deze al van tevoren inn je gpt verrekend zou worden…

Nee, dat zeg ik, geen enkele logica te ontdekken…wellicht de V1.20/V1.22?? Denken ze bugs op te lossen, maken ze er alvast eentje bij om aan het werk te kunnen blijven :laughing:

dus geen deal die afliep?

kan zijn dat dat voor je nieuwe treasury berekend wordt, maar das ook de enige optie die ik zie.

H?, it’s me you’re talking to :laughing: Deals, deals, wat voor deals??? :rofl:

heb je helemaal geen deals met geld? Da zou ik zeggen dat het idd ee nieuwe (of wie weet al een oude) “feature” :stuck_out_tongue: zijn

Verder kan het niks zijn dacht ik zo. IIRC wordt je nieuwe treasury berekend VOOR je nieuwe units en imps erbij komen en je gpt ophogen…

Heb echt het idee dat het een bug was, nooit eerder zoiets meegemaakt (zonder aanwijsbare reden dan. Heb de savegame gisteren nog een keer opgestart en alles gechekt, niets bijzonders, maar het gebeurde wel weer. :huh::o

of je hebt je spel naar de klote geholpen op een of andere vage reden

Hoop ik niet. Heb wel eens gehad dat als ik in een bepaalde volgorde in een beurt opdarachten gaf, telkens op hetzelfde moment mijn pc crashte. Deed ik het net iets anders was er niks aan de hand. Ergo, bug.

een feature noemen ze dat :rofl:

mmmmm…alleen originele civ3 (unpatched) crashte wel es bij mij maar PTW en C3C nooit…

 

maar goed nu kunnen ze ook niet meer omdat mijn computer gecrasht is :angry: :angry: :angry:

het lijkt wel een epidemie, die van mij ging vrijdag

humz ja das vaak 't vervelende vaak installeer ik alles op nieuw en zet de nieuwste patch er weer op :ph34r:

Klote werk maar vaak crasht ie dan minder vaak :wink: