zou het niet vet gaaf zijn

he jongelui

ik heb net een sateliet van NASA gedownload en nu zat ik er aan tedenken dat zoiets niet fantastisch zou zijn voor CIV 4

je hebt namelijk een wereld bol en je kan hem laten draaien en in soomen op de landen en steden ik weet het klinkt moeilijk maar als dit nu eens teverweselijken is dat zou fantastisch zijn het ziet er heel mooi uit met kleuren en zo

ik zal proberen hier een foto op teplaatsen maar ik weet nog niet hoe maar ik probeer wat voor jullie

mochten jullie belangstelling hebben voor die sateliet dan hoor ik het wel en probeer hem op testuren of hier teplaatsen of zo

jongens ik krijg hier geen foto op

ik heb ze in documenten staan en kan ze bekijken maar hoe krijg ik ze hier op HELP HELP HELP

ik wil ze jullie graag laten zien zo mooi

(img)http://www.de_link_naar_de_foto.jpg(/img)

 

alleen dan ipv ( en ) moet je [ en ] gebruiken.

ik zou graag willen maar het is een programma wat ik heb en die loopt niet via internet of een pagina o ik wou dat je het kon zien zo mooi

ik heb wel een paar fotos van in mijn documenten gezet maar weet niet hoe ik ze hier krijg

want ik snap verder niet wat je er mee bedoeld en ik heb ook geen website en het progje is 1 giga groot

ik kan niks kopieren en plakken

heeft het forum geen email adres dan kun je ze daar weghalen of zo als dat kan

waar is cris als je hem nodig hebt

je kunt ze uploaden naar civfanatics en hier d elink plaatsen…

wat is uploaden en war moet dat heen of fanatiek

mijn geestelijke vermogens van zulke dingen is 0,0

ik heb ook ergens msn is dat wat

Uploaden is eigenlijk een soort posten van bestanden naar een internetpagina, zodat je in een post erheen kunt linken.

dit is toch ook een internetpagina

wat is het verschil

ik kan de foto`s wel via email versturen dus zeg het maar

Ik denk dat ik wel weet wat voor iets je bedoelt. Mijn account neemt grote bestanden niet aan. Dit is inderdaad ook een internetpagina, waar je dus een bericht met een link zou kunnen plaatsen. Alleen uploaden naar deze pagina is lastiger, dus dat kan makkelijker bij CFc. Dan kun je hoer de link plaatsen.

de foto`s zijn 1,40 mb dus zo groot zijn ze niet het progje is bijna 200 mb

en uitgepakt bijna 1 gigabyte

dus als ik ze naar jou kan sturen misschien kun jij hem hier opzetten