zowaar op het eind een politieke discussie

teveel bezig met die fries

misschien een optie een tweede computer

Ja dat oude scenario stond nog op de pc van mijn ouders toen ik mijn eigen pc kocht, die pc van mij staat ook nog ergens een draadje van…Die nieuwe pc crashed niet zomaar en als ie het zou doen heb ik al mijn belangrijke bestanden veilig opgeborgen zodat ik ze niet kwijt raak. Tenzij mijn D schijf volledig crasht en zichzelf compleet formateerd natuurlijk…

dat klinkt als opschonen van je computer en dat vol automatisch

dat gebeurd op mijn eigen pc ook wel, mijn ouders pc was gewoon al een oud wrak, al zeg ik dat mijn ouders niet. Nee die nieuwe pc ben ik erg tevreden over.

je moet niet zo snel typen want mijn vingers willen niet zo goed

ik heb twee comp een voor mij

een voor de kinders boven die beginnen ook tezeuren he

ze willen nu zelf comp en hun spellen spelen vooruit maar

sorry voor het snelle tpen :grinning: zit nu op de faculteit een beetje op de pc aan te kloten. Ga zo maar weer eens richting mijn kamer denk ik, opgaven voor het werkcollege middeleeuwen maken :???:

zit jij op school met mij ye ouwe hoeren

te wijl; je moet leren

foei dat mach niet

ik zet zometeen nog maar een spel op ik heb de nieuwste nedd for speed gekregen al een tijdje in huis die kleine jongen schuurt als een gek op dat ding dus moet papa ook maar hij pocht de hele school bij elkaar dat wij hem al hadden voor hij in de winkel lag vandaar

ik ben ook al aan het zoeken naar civ4

kan noch niks vinden

same here… Ook al op school het forum aan het checken. Je moet iets he… :shock:

ongelovelijk dat noemen ze studenten

logiisch dat jullie er twee keer zolang over doen

zo krijgen studenten een slechte naam

maaarja ik ben nooit zo`n leerder geweest vandaar dat mijn engels slecht is en ik niks snap van modden enzo

maar geeft niet wereldje veroveren kan ik wel

deden we vroeger met een mes en wat modder leuk trouwens

Wie zegt dat ik er twee keer zo lang over doe?

Dat was de vorige generatie studenten, die met eeuwige financiering. De situatie waar wij nu in zitten is gewoon de slechtste sinds tijden. Bijna alles zelf betalen. Als dank heb je straks een mooie baan en mag je je investering nogmaals gaan betalen.

ja heb je gelijk in ik heb altijd hard gewerkt en nu zit ik opgescheept met een minium loontje bijstand hoogte want mijn extra uren telden ze niet mee wat dat was wat teveel

zelf bij betalen voor voorzieningen vier jaar op een trap lift gewacht dus vier jaar beneden in de stoel geslapen aan de morfine pleisters gezet

werkte 24 uur per dag 175 ml per uur

lekker verslaafd geworden van het voor jaar afgekikt lieten me thuis gewoon liggen geen dokter die wat doen wou

nee leekkkeree bedoeling hier in nederland :twisted: :evil:

Ik bedoelde de studenten met de situatie die ik boven schetste, maar je hebt ook gelijk over jouw kwestie. En dan maar ff vergelijken hoe de overheid met ander kwesties omgaat, zoals (en ik zeg dit zonder discriminatie) sommige allochtone uitkeringsgerechtigden. Dan heb je het nogal snel gehad met PAARS1, PAARS2, BALKENENDE1 en BALKENENDE2.

ja helemaal gelijk het is helemaal niks

ze beloven van alles en dan

niks meer

ik wou dat ik niet op Balkenende had gestemd. Niet dat het uitgemaakt had, maar voor mezelf wel. Ik wilde eigenlijk niet gaan stemmen, maar ben overgehaald…

ja nu kun je ook geen krediet leveren he

maarja wijsheid komt met de jaren zie naar mij [ civ ]

krediet niet, maar ook geen kritiek. :stuck_out_tongue:

Tsja, het enige wat ik kan zeggen is dat ik me anders had voorgesteld

ja en wie stem je straks weer

weer een of andere kwibus die zijn woord niet houd

Waarschijnlijk wel. Politici kunnen geen woord houden. Toen er een kwam die ik wel vertrouwde werd hem de mond gesnoerd.

ja en als er weer een komt gebeeurt dat vast weer dat zie je wel aan die alie die zit onder politie bewaking ergens en kan niet naar haar werk en ook niet zonder begeleiding naar de plee

precies, dat is nou de democatie met haar vrijheid van meningsuiting van tegenwoordig…