[Conquest] Op mijn manier :)

Goed, speciaal voor Unforgiven (en voor iedereen die hetzelfde denkt, ouwe mierenneuker :rofl: :laughing: :wink: ), net een game begonnen met een minder favo beschaving, de Americans; deity; 3 tegenstanders; huge map; archipelago; ALLES automated; governor verteld dat ie iedereen happy moet houden, en maar eens kijken hoever we komenā€¦ (voor de duidelijkheid, normaal automate ik niet alles, maar ik ben er van overtuigd dat ik zelfs op die manier kan winnen, zonder mierennā€¦ oh sorry, micromanagement. Lukt het niet, dan buig ik diep :unsure::unsure:

kijk uit dat niemand je van achteren naait :rofl:

Ach, ik denk laat ik mijn grote bek maar eens waarmaken. Op deze manier kan niemand zeggen ā€œmazzel gehadā€ of zo. Ik ben gisterenavond begonnen (half uurtje) en ben nu aan het spelen op een manier die nog veel geautomatiseerder is dan ik zelf ooit zou spelen, dus we zullen eens zien wat er nou klopt van CFC (ben ik niet zo van overtuigd). Wil ff een point zien te maken. (nou moet het nog wel lukken natuurlijk) <_

Ik blijf bij mijn mening :sunglasses:

Oh ja, en dan ook nog eens niet met de Egypties, die ik eigenlijk toch wel het allerliefst vind :stuck_out_tongue:

Heb overigens wel de Pyramids en de Great Library kunnen bouwen, ergo, uitgangspositie ok. :sunglasses:

Tieven met je Egyptoā€™s, the Dutch RULE

Niet om te winnen in mijn geval. Vind die vroege boost met de Pyramids wel ok en ook het veranderen van Govt zonder problemen is wel prettig.

tja het ligt echt geheel aan je stijl van spelen denk ik

Juist ! :stuck_out_tongue: Ieder zā€™n style!!

Ā 

En , idd, het ligt met name aan welk volkje je speelt (en jou favo manier van spelen)

Maar met de nieuwe conquest zijn dat voor nog steeds The Dutch! :rofl:

En zeker they rule !!

Ā 

De nieuwe opties maken het ook leuker :grinning:

Ā 

Civ ze :laughing:

dank je! Btw, niet om het een of ander maar ik zou toch zweren dat het ā€œveni vidi viciā€ was, als je het schrijft als ā€œveni vedi viciā€ is het een liedje van alizeeā€¦

jij je zin :laughing:

krijgen we nog savegames te zien Clint?

Ik ben beieuwd. Heb zelf niet zo heel veel ervaring met weinig civs in een game. Hoe meer zielen, hoe meer bloed is mijn motto :stuck_out_tongue:

Ā 

Succes.

Ben nu even een paar daagjes naar La douce France. Ben het weekend weer terug. En voor wat die savegames betreft, no problem, ik zal vanaf het weekend telkens de status doorzetten.

donder er voor het gemak anders ff een gigabyte screenshots bij :rofl:

Is eigenlijk jammer dat er maar drie tegenstanders zijnā€¦ Deze worden dan ook wel beter dan anders, maarrrrrrrrrr met meer tegenstanders zul je eerder de pijn van het niet-ruilen voelen, want neem van mij aan: ZIJ doen da wel!

Ā 

Owja, en ik wil gvd mieren neuā€¦offuh screenshots zien bedoel ikā€¦

Ā 

Hoe vonden jullie mijn vriendin trouwens in de andere threadā€¦ Best redelijk of niet? :laughing: :laughing: misschien weer iets waar clint en ik het over eens zijn? EN ik weet ZEKEr dat je nu geen bah durft te zeggen :rofl:

redelijk??? mmmā€¦understatement

Ja, ik schrok dr ook van. Moet wel zeggen dat ze 's ochtends als je erlangs wakker word iets minder is. Niet veel, maar ietsjeā€¦ :laughing: :laughing:

haha, kan idd niet veel schelenā€¦anders doe je toch gewoon een zak over der kop?