[Conquest] Op mijn manier :)

Ze mag een behoorlijk aantal graden lelijker worden voordat ik daar een zak overheen zou trekken, haha! :stuck_out_tongue:

haha, een heeeeele boel graden

voorspellingen voor de game?

Ā 

Opmerkignen die ik heb:

-CIV-keuze: Americans, goede traits (exp, ind), wonder zien te grabben met die traits (GW, GL, Col, HG, Pyr, CO, rest is te laat) omdat anders de GA erg laat wordt, gezien het feit dat de UU de F15 is.

-# enemies: laag, jammer, want clint en ik hadden een duscussie over traden, die hier niet echt beslecht kan worden. Met meer civs was je achterstand sneller opgelopen, omdat de AI wel ruilt. Door Archipelago is dit effect ook minder. De AI civs afzonderlijk kunnen wel sterker worden nu, maar tegen elkaar opzetten is extra powerful

-alles automatenā€¦ dapper :stuck_out_tongue: (OOK je scouts he!!! we hadden het over automaen van exploring units, workers en het gebruik van GOVERNORS)

dat wint ie dan nooit.

Ā 

ik heb 1 keer geprobeerd om governers te gebruiken in een WARLORD game enā€¦nou ja ging niet echt ā€˜fantastichsā€™

Ā 

Automate sucks!

Unforgiven, blijf lekker in bed naast je monitor liggen dromen zou ik zeggen. Je mag lijen als je ooit iets zal krijgen dat er maar half zo uit ziet. Natuurlijk kun je daar wel in slagen, maar dan moet je portemonnee dik genoeg zijn, hahaha :laughing:

:laughing:

Ā 

Denk je dat? Godverdomme, hij kent me door en door die MiChelloā€¦ Ga mijn imago hier nou niet nog erger verpestenā€¦ in RL ben ik al zoā€™n dooie lulā€¦ Dan kanik dit er echt niet bij hebben. Maar ja, daar weet jij waarschijnlijk alles van :laughing: :laughing: Geintje natuurlijkā€¦ moet kunnenā€¦ :stuck_out_tongue:

 

<_< dus

Dat wint ie wel :stuck_out_tongue: geloof mij nou maar. Maar ik weet ineens wel weer waarom ik zoā€™n hekel aan die Americanos had. Die GVDomde republic is helemaal niet leuk, liever Monarchy, maar werkt niet lekker bij die gasten.

Maar goed, jullie als experts :roll_eyes: op het begied van allerlei onzin behalve Civ :rofl: :laughing: How de fuk maak ik een skriensjot? :sunglasses: :roll_eyes:

ja dat weet ik sinds kort!!!

Druk op de knop ā€˜Printscreenā€™ (zit boven insert) en dan ga je naar het o zo mooie programmatje paint en dan klik je op plakkenā€¦tada!!! maar dan moet je nog uploaden etc en dat mag unforgiven je uitleggen

Clint, ik maak me zorgen :stuck_out_tongue: We horen niks meer van je game. Iā€™m dying for news! Over het uploaden: da kan bij de CFC en dan kun je hier een link plaatsen.

Geen zorgen maken :wink: Heb wel opnieuw moeten beginnen $%#&^T^(*(& :angry: Heb de laatste patches gedownload en nu kan ik geen oude savegames meer spelen. Ben nu in 190 AD, geen Pyramids kunnen bouwen, wel de Great Library. Ben nu Democracy aan het uitvinden, met een beetje geluk de eerste die dit uitvindt, dus daā€™s wel aardig. Zal het eens gaan proberen vanavond om em te uploaden.

WooT! Das mooi!

 

Ik dacht al dat je met een eerder bericht bedoelde dat je deze game opnieuw moest doenā€¦

 

succes dan maar weer en als je een save uploadā€¦ doe je er dan wat plaatjes bij voor mensen die het al TE lang zonder Civ hebben moeten stellen? :cry:

Jahaaaa, en dat allemaal zonder te mierenneuken :laughing: :stuck_out_tongue: Ik moet wel zeggen dat ik alles op alles zet om de Great Library te bouwen, daā€™s mijn uitgangspunt. Heb je die niet dan heb je natuurlijk wel gelijk met traden :sunglasses:

must ..... refrain ...... from ...... posting ..... must .... not .... revive .... old .... discussions .....

 

 

pfffff gelukt

 

Nog geen enkele mier bezoedeld? Niceā€¦ keeping his wordā€¦

 

Vraagje: heb je de zuluā€™s erin zitten?

Nope, de Carthagians, de Aztecs en de Chinese. Die klote Aztecen vallen me wel de hele tijd lastig, maar ik ben veruit in de meerderheid en heb Knights (zij Longbowmen) dus dat is te doen. Heb net wel een Knight stukgereden op een archer van hun :angry: Geloof je echt niet. Wat vind jij van Feudalism als govt?

Oh, en nu win ik het van een rifleman met een Knight!!! Sta ik ook behoorlijk versteld van. <_

feudalism is raarā€¦ meer unit support door towns dan citiesā€¦

veel unit support als je over je max zit. Alleen echt goed als je allemaal gehuchtjes hebt eigenlijkā€¦ Ik houd er niet zo van, ik moet er eens een game mee doen, kijken hoe het uitpaktā€¦ JIJ?

Zie andere post over govts.

We horen niks meer van je gameā€¦ Geen bericht is goed bericht of juist niet?