Nee hoor, beurten duren alleen UUUUUREN. Daar moesten ze echt eens wat op bedenken. Heb gisteren nog een nieuwe opgestart, vrijwel identiek, met een paar instellingen veranderd, gewoon om ff “normaal” te kunnen spelen. Hier heb ik nu een klein eiland in bezit, de Perzen, Byzantijnen en de Jappen tegen me. Momenteel in oorlog met de Byzantijnen, maar heb wel Pyramids, Great Library, nu ook op ander eiland saltpeter en ben voorbij Military Tradition, dus dat ziet er ook ok uit. Ze liggen me zo’n twee techs voor, dus ben nu mega geld aan het pakken om mijn steden vol te kopen zodat ik cavalry kan stampen om vervolgens weer bij te komen met tech. Oh ja, ik zou nog skriensjots sturen, hoop dat ik er aan denk vanavond.
TADA!!! En waar zit gvd printscreen en insert dan???
Probeer ik iets te laten zien van mijn geweldige game enzo…
uhmmmmm… al eens op je toetsenbord gekeken? Hint: zoek boven de pijltjestoetsen. Ik kan je niet beloven dat er paaseieren liggen, maar misschien vind je wel iets anders… 
Vlakbij de ‘delete’, die ken je vast wel, gezien je ook windows runt, en ‘delete’ onderdeel is van een iets te vaak nodige combi in windows…
Ja bijdehand <_< die print screen snap ik, gebeurt alleen gene ene flikker 
als je op printscreen drukt, moet je naar een paint achtig programma gaan en op plakken drukken. Printscreen werkt als een soort “Kopie?ren van je beeldscherm”, in principe dus hetzelfde als de ctrl-c optie, alleen dan anders

Heb ik geprobeerd, plakken werkt niet. Heb je overigens mijn savegames gezien in savegame uploaden?
nee nog niet…maar zal er spoedig eens een blik op werpen. Maar als de plakfunctie niet werkt als je op printscreen hebt gedruk zou je eens naar toetsenbord configuratie moeten kijken of zo, ik zou het anders ook niet weten
Nou ja, savegame is ook ok. Kunnen jullie je eigen prscr maken
Ben alleen in deze game een beetje huiverig voor mijn culture, die klote byzantijnen doen dat beter. Moet maar eens oorlog gaan voeren met ze. Daarom vind ik dus de Ami’s ook weer niet zo ok, met de Egypto’s heb je in de regel geen culture probleem.
Het valt me btw ineens op dat jouw huidige status verkeerd is gespeld; er staat diety ipv deity
WAAR??
Klopt, heb ik Chris al over ge-PM’d, er staat diety bij je postcount.
Probeer eens SHIFT-PrintScreen
Ik kan je games niet bekijken 
Huh, hoezo niet?? Ik zal ze eens opnieuw proberen te uploaden. Oh ja, nu zie ik waar je diety bedoelde…wat een hufter EJ! die Chris

ik kan ze niet bekijken omdat ik hier geen civ heb…
toch maar mee moeeten nemen. Hoe hou je het uit zonder civ daar
Oh, nu begrijp ik pas waarom je die skriensjots wilde. Heb ik net die zips weer eraf gehaald <_
@ MiCH: maar net…
@ clint: ik zag het ja… Ze waren volgens mij gewoon goed zo…
Ja, snap ik nu. Ik dacht dat ik iets verkeerd had gedaan ofzo. Had niet in de holes dat jij geen civ daar had. Maar geen zorg, ben nu met 4 spellen tegelijk bezig
dus er blijft nog wel wat over voor je terug bent.
stel je voor dat je je zou gaan vervelen 
Mjah, da’s mijn grootste probleem weer eens. Ik vind huge map het leukst om te spelen, maar nadeel daarvan is die eeuwige wachttijden. Dus ik heb een pc vol met savegames die ik allemaal nog eens moet afmaken omdat het me te lang ging duren en ik weer ff wat actie wilde. <_
ik heb dat op een andere manier, ik heb van 10 verschillende spellen onafgemakte saves staan omdat ik regelmatig switch tussen games. Civ is de enige waar ik bijna altijd wel mee bezig ben <_