Het op die manier uitleggen is ook nog eens het jezelf de held maken…das pas echt laag. Eerst een meisje misbruiken en dan doen alsof jij haar daar goed mee deed…
dat zeg ik niet. Ik vraag je nu: wat zou jij hebben gedaan?
Het geld door dr strot duwen alsze het in je hand laat liggen?
En ik zie nog neit hoe het MIJN fout is 
Je had moeten betalen en het geld op de toonbank laten liggen en weglopen. Misbruik is misbruik.
ja precies, maar dan valt zij dus door de mand he…
En als ik koffie ging halen, moest er altijd iemand naar de andere kant van de toonbank komen. Kan ik het helpen dat zij dat iedere keer was…
Ik vind dat je of - mij voor de gek aan het houden bent, zou wel vet zijn
- overdrijft alsof het een sport is :stuck_out_tongue:
Je hebt het meisje door telkens terug te komen ook nog eens valse verwachtingen gegeven, heeeeeel laag…
Ja, en dat met die spycams is wel helemaal van de erge… 
Spycams, heb ik iets gemist???
ja precies, ik had snachts om 2 uur ook naar de mac kunnen gaan die dr langs zat. Of die daar weer langs zat. Of die mac in de kelder van die andere. DR WAS MAAR 1 MAC IN DE BUURT en ik sliep zowat opde uni, wat meot ik dan doen om te eten en koffie te halen? En nee, dr was geen koffieautomaat op de uni, wel een snoepautomaat, maar leven op snickers is ook zoiets…
Jij wel dus, maar HIJ niet

Wat spycams? Ik heb dit ff gemist of ik heb het verdrongen, vertel, wat was daar mee?
Ik vind overigens wel dat ie errug serieus zich aan t verdedigen is…waar rook is???
Stukkie terugkijken. Had spycams in zijn schoenen om onder der rokje te kijken en in zijn bril om naar dr tieten te kunnen gluren…
Is in zijn geval blijkbaar een enkele hectare grote bosbrand
verdedig altijd serieus, maar maak je niet druk MiChello, die spycams waren een hersenspinsel van clint.
Rustig maar, ik heb dr niet op internet gezet. <_>
Nee dat zeg je nu
ja klopt, anders BLIJF jij aan het zeuren om het webadres 
Ah dus je geeft toe dat het er is.
allicht, hordes… sigh huhuh