Ja, en waarschijnlijk zit hij uberhaupt niet in Australi? maar stuurt hij gewoon op een of andere manier zijn berichtjes via een server uit Sydney 
Of hij is eigenlijk Andr? Kuipers⦠Proefjes, lange tocht⦠Nou hoe Finniedie, George?? 
Chris Zegers 
Nou ben je me kwijt
Laat maar, ben een beetje vaag vandaag 
vandaagā¦yeah right 
nee, nog niet om zeep. Barre tocht heeft me veteran gemaakt. Nog 1 bijna sub-zero nacht in een tentje zoals op Tasmanie en ik ben elite⦠Maak je borst maar nat!
tss, jij bent ook niets gewend hee. <_
Nou weet ik iig hoe je zoān screenshot moet makenā¦kijken of het ook bij mij lukt!
Ā
BTW ik ga liever naar de plaatselijke snackbar dan de Mac of BKing of KFCā¦de snackbar heeft meer kwaliteitsvoedsel dan die fastfoodketensā¦en nee, ik kom niet voor de 18jarige medewerkster (en ja, ik ben 18
)!
Het gelul is ook dat ze niet 18 was, maar een beetje jonger nogā¦die viezerik van een unforgiven was daar in Tasmanie een beetje aan het duidelijk maken wie Marc Dutroux dan wel niet is⦠
Ja, het verschil was hoeveel, 7 jaar???
Zoietsā¦
ok, hier gaan we weer:
Ā
Ze was 15, ik 22
NIKS mee gedaa, alleen gratis troep gekregen. En het was in Kensington, Sydney.
Waar het was zal mij een worst wezen. Het hoort nietā¦
waar WAT was? jij bent gedeeltelijk leesblind he 
Ik negeer selectief bepaalde informatie 
ik krijg het in de gaten ja
Maar ik blijf bij mijn standpunt dat je haar misbruikt hebt.
Pcies.
echt niet, stelletje dwazen. Dus jullie zouden zeggen: āNee dank je, ik hoef die koffie niet gratis?ā, waarmee waarschijnlijk andere mensen in de gaten krijgen wat ze doet en ze grote problemen krijgt op dr werk? Relaxed van je⦠<_>