corruption

police stations helpen toch ook tegen de corruption?

ja wel helemaal goed

maar ik heb heel veel steden want ik wil altijd domineren

ik had van de week nog noord en zuid amerika en australie en half afrika

europa en azie op een klein stukje na

en dan is de coruptie heel erg hoog en valt het niet tebestrijden

misschien is een andere goverment een optie die wel veel steden akseteerd maar ik weet niet welke

als ik een mega-rijk heb, altijd communism. Over domination gesproken, vorige week nog een spel op monarch met domination gewonnen, heerlijke game

ik ga altijd voor dominatie alleen op het laatst sla ik alles en echt alles heb gaan mijn raketten de lucht in en dender met 100 tanks door de vijand heen

ik zal ook eens comunisme proberen

communisme is dan inderdaad een goede optie.

 

police station helpt inderdaad ook tegen corruption.

ja ik bouw altijd alles politei en gerechtgebouwen dus dat zit wel snor

meestal blijf ik gewoon in die despotim ofzo hangen want op monarg zit er ook niet veel verbetering dus zal ik nu eens switsen naar de comunisten

NOOIT in despotism blijven hangen, ZO SNEL MOGELIJK eruit!

 

Er is maar 1 ‘regeringsvorm’ erger: ANARCHY, wat niet eens een regeringsvorm te noemen is…

 

In despotism heb je allerlei beperkingen en food schiet ook niet op. Alle tiles met een food waarde hoger dan 2, krijgen 1 food aftrek. Corruption is superhoog, etc, etc…

Er is maar 1 ding wat een voordeel kan zijn: pop rushing…

ik stap meteen van mijn geloof af en word een oprechte COMMUNIST

waar is de hamer en de sikkel

ik bel meteen de dokkummmer vlaggen centrale

ik ga er voor zodra mijn vrouw is uitgespeeld met swat4

Volgens mij is communisme inderdaad wel een geschikte government voor voor je.

ja ik probeer het ben even een simpele begonnen en werk me nu naar de comunisten

die city govener als je die an tikt kun je uit verschillende dingen kiezen heeft zoiets nut of is het meer gemaks zugt

Pure gemakszucht. Je bent over het algemeen beter af door alles zelf te besturen.

twas maar een vraagje ik ben nu een beetje aan het kijken waar ik nog wat kan verbeteren en vergemakeleken snap je met die mooie shot er naast

Je bedoelt die screenshot die ik hier gepost heb? Als je me een screenshot van een van jouw steden stuurt, kan ik je daar wat adviezen by geven als je wilt.

ik heb er al eens mee gestoeid maar het is me nog nooit gelukt

ik weet dat het met print screeen moet maar er gebeurt niks als ik er op druk dus veredr dan die knop kom ik niet

met print screen (soms is het shift erbij).

Als je dit gedaan hebt ga je naar PAINT en daar klik je op ‘edit’ en dan op paste. dan sla je hem op en mail je hem door

het is gelukt ik hep hem naar je email gestuurd

ongelovelek op mijn ouwe dag

kun je me ook de savegame sturen?

deze staan in c:infogrames interactiveciv3conquestssaves

 

of iets dergelijks

Dan kan ik daar eens mee aan de slag voor je. Kan ik meteen kijken wat voor effect theeft.

hoever moet ik in het spel wezen als je er iets aan hebt want ik heb niet bijsterveel gespeeld sins mijn computertje gekrast is toen waqs alles weg maar ik zal wel even kijken hier kan ik niks plakken stuur hem wel op

ik ben aan het prutsen geweest maar nu zijn die blaadjes veranderd in een potje met kwaten ok kan ze ook niet openen

maakt niet zoveel uit hoever je bent

Bij deze de screenie van kruk:

 

naamloos.JPG