De dutchciv.tk VRAAG en ANTWOORD thread

Dat van dat paleis zie je in principe wel goed, maar ik probeer er altijd omheen te bouwen.

 

En dat van dat geld vind ik ERG raar. Het enige voordeel dat despotism boven monarchy heeft is dat in despotism towns 4 unit support hebben en in monarchy 2. cities: 4 en 4. Metro 4 en 6. Dus dan verlies je per beurt zoveel gold als je van desp naar monarchy gaat: je aantal steden onder de 6 *2 MAXIMAAL. Minder als je een kleiner leger hebt, maar dat verwacht ik niet. Daartegenover staan veel lagere waste en corruption, snellere groei enzo… Als je HEEL veel steden onder de 6 hebt, dan zou het kunnen…

ja ze zatenen wel onder de 6 dus misschien verklaart dat dat hij zo langzaam groeit en ook kost een marktplaats zomaar 30 of 40 turns en dat maakt het wachten natuurlijk alleeen maar langer voor je weer wat kunt doen ook had ik niet veel militeiren zoals je zei

maar ben ook nog met een andre bezig om tezien wat het effect daar van is en ik heb het gevoel dat die beter loopt en sneller is mijn steden zijn groter en krijg geld binnen 28 gold dus is positiefer en ik zit daar nog in despo dus eigenlijk denk ik dat het een beetje van je speelsteil afhangt hoe het allemaal loopt

jullie pakken het warshijnlijk wat kiener aan zodat het wel goed loopt en heel veel punten en geld binnen slepen en ik speel eigenlijk meer om tewinnen en als ik maar in de plus zit en wereldje kan veroveren

bij weinig militairen valt het eventuele voordeel van despotism weg, dus dan zou je zeker beter af moeten zijn met monarchy. Dat het opeens meer turns kost om iets te bouwen, dat kan eigenlijk niet. Je moet wel pas vergelijken als de civil disorders allemaal weg zijn.

ja die disorders zijn nu wel weg

ik zal proberen of ik zo n savegame bij je krijg dan kun je je zien is dat goed

is goed

verstuurd veel succes

Aha, ik zie nu pas dat dergelijke mails in mijn ‘ongewenste mail’ box terecht komen. Ik zal vanavond alle drie de saves eens bekijken en wat ideetjes posten.

toen ik er wat mee probeerde werden het potjes met kwasten en geen blaadjes meer ik weet niet hoe ik het terug veranderen moet ik hoop dat je er wat mee kunt

veel succes

Weinig dingen waar ik niks mee kan, haha :laughing:

ik hoop het want ik ben nu met een bezig en ben nu over geswitst naar monargie want ik had wat disoredr en dat is nu bijna over al zit ik met de poen nu weer in de min ik had +28 gold en dat is nu -23 gold dus echt een vooruitgang vind ik het niet en een setler kost 30 turns dus ik weet niet