beiden Warlord… gaat de goede kant in, nog ff en we hebben weer 2 deity mensen erbij! 
lol…mocht je willen! Zo snel gaat dat niet hoor! Weet je hoe weinig ervaring ik heb! 
Ik ben tot nu toe niet eens aan het einde van de Industrial Age gekomen…
Dat komt wel goed. Het eerste x aantal spellen is bijna altijd dikke warfare. Tech races, trades enzo komen later…
Hey Unforgiven, ben jij nu onderhand bezig met Conquest of zit je nog steeds te frobelen met CivII?
ik denk dat wanneer ik van vakantie thuiskom (en final fantasy 4 heb uitgespeeld
) maar es een potje monarch ga spelen. 2 op regent gewonnen en dat werd beetje makkelijk…duz…
Ja clint, ik ben nog steeds aan het frobelen… Erg he…
Ik ben nu vanuit Spanje + Frankrijk + Balkan + Noord Afrika + Midden Oosten + Scandinavie bezig. Binnenkort ff Rome pakken, dan die Zuid italiaanse stad daar (Taranto?), voor Middellandse zee veiligheid. Daarna is het via Vienna, op naar Berlijn, ben ik bang… Kijken wat er dan passiert… hehehe
Ik raad Curchill aan om te beginnen met mijn ass kissen, want ik ben 'm beu. ff 3 transports vol howitzers pompen en dan Washington en New York claimen. Bloody hell…
je lijkt wat op Hitler, zoals je nu praat. Die had ook plannen in die richting… 
Misschien BEN je wel Hitler! Arme Churchill…
Hitler… is a pussy. Die valt me al niet meer lastig. Is zijn topsteden al kwijt. Het is dat Stalin mijn ass nog niet wil kussen anders zag het er voor Winston gescheurd uit… Ben van plan tot Magnitogorsk door te stampen, dan lult ie wel anders…
Was ff beziog alles volte stampen met SDI, want die zijn ERG nodig vrees ik. Mijn spies zien ze overal…
En de AI heeft er nog geen een tegen je gebruikt
omdat ik overal SDI’s heb gerushed. Das voortaan mijn eerste city imp in nieuwe steden!
Laatste post hier is van 2 maanden geleden! Dit fourm gaat zo wel dood denk ik :S
't was toch al Dood? 
Het gaat er idd niet erg levendig aan toe 
Nou jongens niet zo negatief…het is wel eens doder geweest… 
Ik mag toch lije dat dat niet nog eens gebeurt dan 
Ik ben nog steeds bezig in Civ2, gezien het feit dat ik 3 niet meer heb (komt wel weer). Ik heb bijna de real-time ingehaald en het is nog steeds oorlog. Men praat wel neutrals in grotendeels Duitsland en de opeens verschenen Mongols zijn ook bijna weer weg. Moscow leverde geen splitsing van het Russian empire op, ligt denk ik deels aan communisme, maargoed…
uhhh ohja? haha nog steeds met Civ 2 bezig? 
Zo Ivo, en wat is er mis met Civ II

Nix , no offence hoor 
Speel 2 nog super veel, af en toe dan…
Maarre meer voor de nostalgie zeg maar 
Moderato action: thread closed
Ik zie dat deze aardig vervuild is, ik maar een nieuwe… MET POLL!