Dutch Clan Play the World

Erikk heeft op civfanatics het idee geopperd om een Dutch Clan te beginnen. Er waren nogal wat suggesties voor namen e.d. en de naam voor de great leader… Hier nog suggesties? Prins Willem Bier of zo of Pim F. :twisted:

Pim is imho niet zoon goed id, ik zou gaan voor Prins pils of speknek.

 

verder een dutch clan lijkt me wel hip

Persoonlijk vind ik " The Clint Clan" wel aardig klinken 8) Maar dat is persoonlijk hoor :laughing: Geen idee waar ik dit briljante idee vandaan heb, schoot me zomaar te binnen :rofl:

Clint Clut, klinkt niet… The Flying Dutchmen is al geroepen op CivFan.

Flying Dutchmen klinkt idd goed…

Ok, ok, niemand die met me meegaat (Clint snapt er niks meer van :?: :roll: ), Flying Dutchmen klinkt wel ok, Maar nog es ff denken om te zien of we nog wat origineler kunnen worden. Ik zit een beetje te broeden op een naam die de rest van de wereld volledig op tilt zet vanwege de arrogantie die ervan uitgaat :twisted: :twisted: Iemand geinspireerd??

vraagje: wat is de URL van de thread op Civfanatics (om een of andere reden is de search functie op dat forum uitgeschakeld… :? )

Zal es checken, maar fanatics heeft de laatste dagen/week sowieso veel problemen.

http://forums.civfanatics.com/forumdisplay…p?s=&forumid=87

 

Arrogantie past ons dat wel ???

 

Wij zijn niet arrogant, wij zijn gewoon de beste

Oh ja, dat was het :laughing: Maaruhhhhh vind je dat niet leuk, ik vind het wel aardig om als underdog te starten omdat iedereen de pik op ons heeft, hou wel van een uitdaging.

Windmills…

TulipTactics

DutchDikes

 

P.S. iemand een laptop kopen zonder deksel?

Goh, ik word al helemaal naar van die Dutchies bij dit soort namen (NOT!), nee ik bedoel meer iets van wijkillenjullieallemaalenkommaaropalsjedurftwantwijzijntochdebeste ofzo. 8) en dan in het Engels. :wink:

KKK misschien?

(komaarkomaarkomaar)

 

WON

Watch Our Nukes

 

FORE

Falling Object Reaching Earth

 

DOS

Die Or Surrender

 

DutchDomination

MMMMMMMM, DutchDomination klinkt wel geil. Goedgekeurd door deze member van de ballotagecommissie, nu de rest nog.

Ha! Dan wil ik ‘The DutchDominationDiva’ zijn! :wink:

Maarre…ik ben bang dat ik niet veel power mee kan nemen, zit nog teveel onder jullie niveau…maar volg het graag!

Misschien ben ik als Mascotte meer geslaagd…(of PTWpoes -als in pitspoes-). Zijn er verder nog wat (domme) dames die aan Civ doen? :roll:

Waaaaaaaaaaaaat? Een vrouwelijke, meisjesachtige, niet mannelijk ook nog wel die Civ speelt??? Had ik nog niet eens door. Gewldig in een woord. Maaruh, hoe zit dat dan bij you? Heb jij een vriend die strontziek van je wordt omdat je alleen maar loopt te Civven? :roll: Maar geen enkel probleem hoor, een pitspoes is altijd welkom. En trouwens van dat niveua is auch egal, we helpen je gewoon. (of valt dit onder cheaten :stuck_out_tongue: )

lijkt me wel leuk een clan. en dutchdomination is een super naam misschien dat ik wel wil joinen. of dat we het kunnen combineren met deze site (chris??)

Ik dat het zeker wel mogelijk is om een mogelijke Dutch Clan te combineren met deze site 8) , ik heb maar meteen een nieuwe forumpje gemaakt waar we naar al onze ideetjes kunnen uitwisselen :laughing:

echt een leuk id, ik zou ook best mee willen doen. Eers ff play the world kopen :rofl: .

 

Nog een suggestie voor een naam:

-DCC (Dutch Choas Clan)

-DKB (Dutch Killa’ Beas)

 

ik ga persoonlijk voor de 2e 8)

He WJ, klinkt mij een beetje teveel als The Mighty Ducks hoor… :laughing: Vind ik nou niet echt een angstaanjagende naam. 8)