Dutch Clan Play the World

AllDutch is erg populair in de CFC topic, heb ook al aan Dutchbat zitten denken, maar of die nou angstaanjagend waren.

 

Dutch Dredd (als in Judge Dredd) schiet me net te binnen. :twisted:

Puppies Power …

Effe, wie heeft nu inmiddels PTW?? Wel goed om te weten of we ook daadwerkelijk van start kunnen met de ADKDDPMDC (All Dutch Killa Dikes Diva Puppies Mighty Ducks Clan, als we het tenminste eens kunnen worden over deze fantastische naam) :wink:

Iedereen zijn eigen clan… zoveel nederlanders zoveel kerken en politieke partijen nietwaar. Volgens mij zijn wij de enige die PTW spelen Clint… hoor verder niemand erover.

Jammer. :cry:

Inderdaad…PTW is bij ons nog niet doorgedrongen (is al wel in bestelling), en wat jammer is dat wij niet mee kunnen doen aan het internetgebeuren, om zeer wijze redenen is de PC (waar Civ dus op staat, o.a.) niet aangesloten, al het internetverkeer gaat via de Mac (geen last van virussen).

Maar als ik de review op Gamespot lees, is het nog huilen met PTW. Ik blijf het volgen! (& wachten op de patches).

En by the way, dat was ikke natuurlijk in die vorige reply. Hey Chris, kun je daar iets aan doen, dat je automatisch inlogt? Voorheen was dat wel zo, maar nu ben ik per ongeluk elke keer als guest bezig. :?:

Ik zou heel graag die Play The World hebben, maar ik vind hem nergens… :cry:

En dat antwoord gaf ik weer natuurlijk. He Chris, dacht dat dat niet meer kon, antwoord geven als guest?

Moet je ff pielen in het forum admin gedeelte, daar is alleen Chris toe in staat :rofl:

binnenkort komt the grand master hiero online met play the world be ready!!! :grinning: :grinning: HEB PLAY THE WORLD!!!

doe je goed, ik heb um al een maand illegaal :rofl:

wie zegt dat die legaal is? :rofl:

Volgens mij zuigt het online gedeelte as je hem minder legaal hebt, en ik heb geen breedband (56K :cry: ) en dus zuigt het helemaal :evil:

Nee, heeft er niks mee te maken. Zoals reeds eerder aangegeven heb ik zowel de legale als de illegale. Ik heb eerder het idee dat het tijdstip (ca 20.00) een probleem is. Kan me daar wel wat bij voorstellen ivm de AMI’s die dan ook online gaan. Overdag gaat het volgens mij stukken beter, tenminste dat is mijn ervaring tot op heden. Een sneller modem is overigens absoluut prettiger. Als je ping een beetje boven de 250 ofzo begint te komen, dan is de ervaring dat je er vaker wordt uitgeflikkerd.

dat is ok niet fijn :idea:

Klopt, koop dan ook een kabelmodem man. :stuck_out_tongue: 8)

maar niet iedereen is zo kapitaalkrachtig als Clint…

maar je hebt gelijk, heerlijk zo’n modem 8) 8)

Gewoon shields sparen seg ik :rofl:

damn bitches :stuck_out_tongue: , da ligt er nog nie in ons boeren gat :evil: